Πόσα views και likes βρίσκει άραγε μια εταιρεία με 7.000 ευρώ;
Κάτι λιγότερο από ένα εκατομμύριο στην Ελλάδα όπως φαίνεται από τις τιμές που κυκλοφόρησαν για τα διαφημιστικά σποτ των πιο «ακριβών» Ελλήνων influencers.
Στην κορυφή της λίστας που διέρρευσε από διαφημιστικές εταιρείες πριν από λίγες ημέρες, βρίσκεται ο Σάκης Τανιμανίδης.
Ο παρουσιαστής και επιχειρηματίας, που απέχει λίγες χιλιάδες ακόλουθους από το να φτάσει το ένα εκατομμύριο στο Ίνσταγκραμ.
Χρεώνει 5 με 8.000 ευρώ για κάθε ανάρτηση με τοποθέτηση προϊόντων (ή υπηρεσιών) στο προφίλ του.
Βέβαια, η αλήθεια είναι, πως το προφίλ του είναι από τα πιο ενεργά και «δυναμικά» σε όλο το ελληνικό Ίνσταγκραμ.
Σε ότι αφορά στους σελέμπριτις, και η αποδοτικότητα των μηνυμάτων του έχει μεγάλη διείσδυση στο κοινό του.
Η σύζυγός του, Χριστίνα Μπόμπα, για να διαφημίσει κάποιον στον λογαριασμό της ζητά για story 1.000 ευρώ.
Για μια απλή ανάρτηση 5.000 ευρώ, για ένα post με βίντεο 6.000 ευρώ και για ένα διαγωνισμό 7.000 ευρώ. Τις αναρτήσεις της βλέπουν περίπου 713.000 followers.
Μπορεί η Ιωάννα Μαλέσκου να μετρά μόνο 217.000 followers αλλά χρεώνει εξίσου ακριβά τις αναρτήσεις της.
Ένα απλό post το κοστολογεί από 4.000 έως 7.000 ευρώ, ένα post με βίντεο 6.000 ευρώ, ένα story 1.000 ευρώ και ένα διαγωνισμό 7.000 ευρώ.
Οι αναρτήσεις της Φαίης Σκορδά είναι πιο φθηνές. Η παρουσιάστρια έχει πάνω από 1.000.000 followers και λειτουργεί περισσότερο με «πακέτα». Συγκεκριμένα, για ένα πακέτο έξι αναρτήσεων, ζητά 22.000 ευρώ, δηλαδή 3.600 ευρώ την ανάρτηση.
Όσο για την Κατερίνα Καινούριου, η παρουσιάστρια χρεώνει 3.000 ευρώ για την κάθε ανάρτηση, την οποία βλέπουν 807.000 διαδικτυακοί της φίλοι.
Διαβάζοντας όλα αυτά τα νούμερα, αρχίζει λοιπόν κανείς να αντιλαμβάνεται πως οι τιμές που είχαν κυκλοφορήσει.
Τις προηγούμενες εβδομάδες, με τα χρήματα που ζητούσε η Ιωάννα Τούνη π.χ. για ένα ποστ (1700 ευρώ μέσο όρο).
Και γενικότερα τα νούμερα που ακούγονται για «μικρότερου βεληνεκούς» πρόσωπα που κάνουν καριέρα, ή μάλλον βγάζουν τα προς το ζειν μέσω από τα κοινωνικά δίκτυα, δεν είναι και τόσο… μεγάλα όσο προσπαθούν να επιβάλλουν.
Βέβαια, ακόμα, σε καμία από τις λίστες και τα νούμερα που έχουν διαρρεύσει δεν υπάρχουν νούμερα και αναφορές στους απόλυτους σούπερ σταρ του ελληνικού σταρ σύστεμ.
Που πουλάνε την δημοφιλία τους και στο Ίνσταγκραμ, δηλαδή τον Σάκη Ρουβά και την Ελένη Μενεγάκη.
Οι δύο τους άλλωστε, συνεχίζουν να είναι τα πιο μεγάλα και δυναμικά brands στην ελληνική σόουμπιζ.
Για πάνω από δυο δεκαετίες, και οι συμφωνίες τους ξεπερνούν τα πρώτα πενταψήφια νούμερα για κάθε post.
Άλλωστε ελάχιστες εταιρείες «καταφέρνουν» να φτάσουν σε συμφωνία μαζί τους, και σχεδόν πάντα, είναι κολοσσοί ή ελληνικές εταιρείες με τεράστια διαφημιστικά μπάτζετ.
Από την άλλη, υπάρχουν και οι ινφλουένσερς εκείνες, που έχουν υψηλές μεν τιμές για τους υποψήφιους πελάτες.
Αλλά προβάλουν συχνά, εώς συνεχώς τα δικά τους προϊόντα και εταιρείες, αποκομίζωντας έτσι υπεραξίες και υπερκέρδη μέσω της δωρεάν διαφήμισης τους.
Σ’ αυτή την κατηγορία είναι η Μαίρη Συνατσάκη κι η Αθηνά Οικονομάκου, αλλά κι η Δούκισσα Νομικού κι η Μαρία Μπακοδήμου.