Οι δημοσιογράφοι των ΜΜΕ που ειδικεύονται στην «κιτρινίλα» είχαν πάντα περισσότερη δουλειά από τον μεσο όρο των λειτουργών του τύπου, μια και, όπως φαίνεται από την ώρα, τουλάχιστον, που στάθηκε στα πόδια του ο Ελληνικός Κινηματογράφος δεν έλειπαν οι αφορμές που καθιστούσαν ‘’άξιο’’ το μισθό τους. Ειδικά όταν ‘’εξυπηρετούσαν’’ μεγάλα πολιτικά, ας πούμε, συμφέροντα ανθρώπων ή κύκλων που είχαν ένα ‘’ιδιαίτερο όραμα’’ για τον πολιτισμό.
Δείτε ένα παράδειγμα: Ταξιδεύουμε – νοητά – 53 χρόνια πριν, το Φλεβάρη του 1971. Η Χούντα των συνταγματαρχών έβλεπε πως κάτι δεν πάει καλά με τα θεμέλια της, αλλά οι ‘’φωστήρες’’ της δεν μπορούσαν να διευκρινίσουν τι ήταν αυτό. Οι Γκεμπελίσκοι της εφταετίας σκέφτηκαν πως η δημοσιοποίηση ενός ‘’ροζ σκανδάλου’’ θα μπορούσε να αποπροσανατολίσει το ευρύ κοινό από την πολιτική ‘’ατζέντα’’ – όσο χώρο κι αν έχει για αυτόν τον ορισμό μια στρατιωτική χούντα, με οπερετική δράση – και να δώσει το χρόνο και την ευκαιρία στο καθεστώς να αναδιοργανωθεί.
Η Έλλη Λαμπέτη, η μεγάλη ηθοποιός που το πέρασμα της από το πανί και το σανίδι μένει ανεξίτηλο υπήρξε το εξιλαστήριο θύμα αυτής της ιστορίας σε μια εποχή μάλιστα που είχε αρχίσει να την συντροφεύει ο, ακάλεστος κι ανεπιθύμητος, αλλά τόσο καθοριστικός ‘’επισκέπτης’’: Ο καρκίνος …
Ξαφνικά η Έλλη Λαμπέτη, σύμβολο καλλιτεχνικού ήθους και υψηλής υποκριτικής, πρωταγωνιστούσε σε βαρύ σεξουαλικό όργιο σε έπαυλη της Γλυφάδας τον Νοέμβριο του 1969. Τρεις άντρες, δύο ανήλικα κορίτσια, ένα σκύλος, με πιθανή συμμετοχή ενός μαύρου επιβήτορα, για να εξαφθεί ακόμα περισσότερο η φαντασία των αναγνωστών, συμμετείχαν σε ομαδικές ερωτικές ακροβασίες έχοντας μάλιστα και θεατές ανάμεσα στους οποίους φερόταν να είναι και η μεγάλη ηθοποιός.
Φυσικά η υπόθεση πήρε τον δρόμο των δικαστηρίων, αφού προηγήθηκε ένα πεισμώδες ‘’μπρα ντε φερ’’ μεταξύ της μεγάλης μας ηθοποιού κι ενός στεγνού γραφειοκράτη ανακριτή κατά το οποίο η Λαμπέτη τον… κομμάτιασε.
Η υπόθεση της Λαμπέτη πάντως έφτασε στο δικαστήριο, αφού προηγήθηκε μια σκληρή αναμέτρηση της ηθοποιού με τον ανακριτή στην οποία η Λαμπέτη κατατρόπωσε τον δικαστικό λειτουργό. Η δίκη ολοκληρώθηκε και οι ένοχοι τιμωρήθηκαν, τα ανήλικα κορίτσια εξαφανίστηκαν από προσώπου γης, έμεινε όμως μια σκιά αμφιβολίας για την μεγάλη θεατρίνα. Υπήρξε θύμα ενός αβυσσαλέου σχεδίου ή είχε δώσει το “παρών” στις πικάντικες συναντήσεις;
Μια σημαντική λεπτομέρεια: Την εποχή που ξέσπασε το ‘’σκάνδαλο’’ η Λαμπέτη πρωταγωνιστούσε στο θέατρο με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα, στο θέατρο Κοτοπούλη στην κωμωδία ‘’Η Λαίδη στο σφυρί’’ του Σόμμερσετ που είχε ανέβει με πολλές υποσχέσεις. Από ένα σημείο και μετά οι θεατές υποδέχονταν την μεγάλη μας ηθοποιό με… γαβγίσματα. Όταν το έργο εν τέλει κατέβηκε κάποιος ‘’δημοσιογράφος’’ ρώτησε την ‘’Κόρη του Κυθαιρώνα’’: “Κατεβάζετε το έργο επειδή σας πείραξαν τα γαβ-γαβ;” και εκείνη του απάντησε: “Όχι, κύριε, κατεβάζω το έργο επειδή είμαι πολύ άρρωστη”.
Πηγή: nofakenews.gr