Ήθελε το Open να γίνει το νέο Mega. Καμία σχέση όμως. Ένας Νίκος Μουτσινάς δεν φέρνει την άνοιξη και ο Ιβάν Σαββίδης, σύμφωνα και με τις τελευταίες πληροφορίες, προχωρά σε δομικό ανασχηματισμό. Μάλιστα, σύμφωνα με καλά γνωρίζοντες, αυτό σκέφτεται να γίνει πριν το τέλος της τρέχουσας τηλεοπτικής σεζόν. Κι επειδή το “ψάρι βρωμάει απ’ το κεφάλι”, θα ξεκινήσει, όπως λένε οι ίδιες πηγές, από την ηγετική πυραμίδα του καναλιού. Ο επιχειρηματίας είναι πλήρως απογοητευμένος απ’ την πορεία των εκπομπών στην AGB, δεδομένου μάλιστα και του γεγονότος πως το πρότζεκτ δεν τού βγήκε έτσι απλά. Έχει επενδύσει πολλά-πολλά εκατομμύρια.
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα όσα έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν στην πιάτσα, ο ομογενής επιχειρηματίας, εσχάτως άρχισε να αντιλαμβάνεται ότι η ζημιά που μπορεί να «γράψει» κατά την πρώτη χρονιά λειτουργίας του, το Open, εύκολα μπορεί να φτάσει (αν όχι να τα ξεπεράσει) τα 50 εκ. ευρώ. Με δεδομένα τα νούμερα τηλεθέασης, αλλά και τα ισχνά διαφημιστικά έσοδα, ο Ιβάν Σαββίδης, δέχεται εισηγήσεις, που τον προτρέπουν να προχωρήσει άμεσα σε αλλαγές.
Aλλαγές προ των πυλών
Στο πλαίσιο αυτό ακούγεται ότι εσχάτως έχει βαρύνει κάπως το κλίμα τόσο για τον διευθύνοντα σύμβουλο του καναλιού Τζώνυ Καλημέρη, όσο και για την διευθύντρια προγράμματος, Αλκιστης Μαραγκουδάκη. Φυσικά το πρόβλημα φαίνεται να ξεπερνά τα πρόσωπα, αφού αυτό που καταγράφουν όσοι παρακολουθούν στενά την πορεία του καναλιού, είναι η έλλειψη γενικότερης στρατηγικής. Πάντως, το θέμα έχει πλέον φτάσει στον ίδιο τον Ιβάν Σαββίδη, αναφέρει το pronews.gr, οποίος εσχάτως σκέφτεται ακόμη και την πώληση του Open. Μάλιστα, όπως επισημαίνει σε συνομιλητές του, αν δεν καταφέρει να πάρει την ταινιοθήκη του Mega, ίσως και να αποτελεί μονόδρομο. Σε κάθε περίπτωση, εκείνο που φαίνεται να προβληματίζει τον μεγαλομέτοχο του ΠΑΟΚ, είναι ότι το κανάλι, δεν έχει καταφέρει όλο αυτό το διάστημα, να αποκτήσει επιρροή, παρά τα χρήματα που έχουν δαπανηθεί.
Αλλαγές και στο “Έθνος”
Πέραν όμως του Open, έντονος προβληματισμός υπάρχει και σε σχέση με την πορεία του «Εθνους». Και αυτό γιατί εκτός από τις κυκλοφορίες, το μαγαζί δεν έχει καταφέρει να μπει στα διαφημιστικά πλάνα. Είναι ενδεικτικό ότι το site της εφημερίδας, κινείται σε μηδενικά επίπεδα, σε σχέση με τα διαφημιστικά έσοδα. Οπότε εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς το μέγεθος της ζημιάς και σ’ αυτό το πεδίο, που θα υποστεί ο Ιβάν Σαββίδης.