Η σούπερ σταρ μίλησε ανοιχτά για την ζωή της, την καριέρα της και όλα όσα πέρασε για να φτάσει στην κορυφή του Star system για πάνω 2 δεκαετίες.
Η ίδια μιλώντας σε συνέντευξή της αποκάλυψε: «Υπήρχαν πολλές φορές που σκεφτόμουν ότι θα τα παρατήσω. Έπρεπε πραγματικά να καταλάβω ποια είμαι. Και να πιστέψω σε αυτό και να μην πιστέψω σε τίποτα άλλο.
Εν μέρει αυτό προήλθε από τον σκληρό χλευασμό του καλλίγραμμου σώματός της, ειδικά των οπισθίων της, στην αρχή της καριέρας της, σε μια εποχή που όλες οι σταρ ήταν αδύνατες και χωρίς καμπύλες γιατί… αυτό ήταν μόδα τότε.
«Όταν άρχισα να δουλεύω, το ιδανικό πρότυπο ομορφιάς ήταν να είσαι πολύ αδύνατη, ξανθιά, ψηλή, χωρίς πολλές καμπύλες. Μεγάλωσα γύρω από γυναίκες με καμπύλες, οπότε δεν ήταν κάτι για το οποίο ντρεπόμουν ποτέ. Ήταν δύσκολο, όταν νομίζεις ότι οι άνθρωποι σε κοροϊδεύουν. Αλλά τελικά επηρέασε τα πράγματα με έναν τρόπο που ποτέ δεν ήθελα», εξηγεί η Τζένιφερ Λόπεζ.
Ακόμη και ο αρραβωνιαστικός τησ Μπεν Άφλεκ σοκαρίστηκε από το είδος του κριτικής που της έκαναν. Μιλώντας στο νέο ντοκιμαντέρ της Λατίνας σταρ στο Netflix με τίτλο Halftime, θυμάται: «Της είπα μια φορά, ‘Δεν σε ενοχλεί αυτό;’. Και εκείνη είπε: “Είμαι Λατίνα, είμαι γυναίκα, το περίμενα αυτό”».
«Ως καλλιτέχνης έχασα λίγο από αυτό που ήμουν στην προσπάθειά μου να φτιάξω μια τέλεια ζωή, και όταν τα παιδιά μου ήταν τριών ετών, πήρα διαζύγιο και ήμουν μια ανύπαντρη μητέρα με δύο μικρά παιδιά.
«Στα 42 μου, οι κινηματογραφικοί ρόλοι δεν μου χτυπούσαν την πόρτα. Καθώς επέστρεφα στη δουλειά, ένιωθα πραγματικά ότι δεν ήξερα πια ποια ήταν η αξία μου. Έκανα το American Idol. Αυτή ήταν η πρώτη μεγάλη δουλειά που έκανα αφού γέννησα τα μωρά μου και ήταν καλό για μένα εκείνη την εποχή – οι άνθρωποι μπορούσαν να με δουν όπως ήμουν και αυτό άλλαξε τα πάντα».
Ούτε τα πράγματα κύλησαν ομαλά όσον αφορά την εμφάνισή της ως επικεφαλής του σόου του Super Bowl. Χαρακτήρισε «τη χειρότερη ιδέα» το γεγονός ότι οι διοργανωτές την ανάγκασαν να εμφανιστεί με τη Σακίρα, δεδομένων των χρονικών περιορισμών και του αριθμού των επιτυχιών που ήθελε να τραγουδήσει.
Αλλά τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο δύσκολα όταν εξέφρασε την επιθυμία της να έχει στο στάδιο παιδιά ηθοποιούς σε φωτισμένα κλουβιά – για να δείξει την αντίθεσή της στον Ντόναλντ Τραμπ, η συνοριακή δύναμη του οποίου κρατούσε μετανάστες σε κλουβιά.
Την ημέρα πριν από το σόου, τα αφεντικά της είπαν να μη βάλει τα κλουβιά, αλλά εκείνη αρνήθηκε. Σε έναν καβγά με τους παραγωγούς, η J-Lo ξεσπάθωσε: «Προσπαθώ να σας δώσω κάτι με ουσία, όχι μόνο εμείς εκεί έξω να κουνάμε τους γαμημένους μας κώλους».
«Ήταν ένας μακρύς δρόμος για να φτάσω εδώ και είμαι περήφανη για εκείνο το άτομο που κράτησε την αυτοκυριαρχία του. Στην πραγματικότητα ευδοκιμώ με έναν τρόπο που δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι θα ήμουν σε αυτή τη φάση της ζωής μου. Έχω τόσα πολλά ακόμα που θέλω να κάνω, τόσα ακόμα που θέλω να πω. Δεν έχω τελειώσει. Δεν είμαι ούτε καν κοντά στο να τελειώσω».
Η τραγουδίστρια ήταν πάντα φιλόδοξη και διηγείται πώς έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι της για να γίνει επιτυχημένη. «Όταν ήμουν μικρό κορίτσι ήταν ριζωμένο στο μυαλό μου ότι δεν ήμουν η τραγουδίστρια.
Η αδελφή μου ήταν η τραγουδίστρια και η άλλη μου αδελφή ήταν η έξυπνη. Εγώ ήμουν είτε η αθλήτρια είτε η χορεύτρια, οπότε δεν ήμουν έξυπνη ούτε μπορούσα να τραγουδήσω. Έτσι, όποτε κάποιος με ρωτούσε αν μπορούσα να τραγουδήσω, έλεγα όχι.Ερωτεύτηκα τον χορό και με απέσπασε τελείως από το σχολείο. Η μητέρα μου έλεγε: “Αν πρόκειται να ζήσεις σε αυτό το σπίτι, θα σπουδάσεις”. Οπότε τσακωθήκαμε ένα βράδυ και έφυγα. Ήμουν 18 ετών».
Κατά τη διάρκεια της καριέρας της, η J-Lo έχει σημειώσει 17 Top Ten singles, έχει πουλήσει 80 εκατομμύρια δίσκους και έχει πρωταγωνιστήσει σε σχεδόν 40 ταινίες. Αλλά τη συνέτριψε συναισθηματικά το γεγονός ότι δεν κατάφερε να κερδίσει μια υποψηφιότητα για Όσκαρ για τον ρόλο της ως στρίπερ Ramona στο αστυνομικό δράμα Hustlers.