Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
6 Αυγούστου 2021 20:15
Κατερίνα Στανίση: «Αν δεν ήταν ο Μουσαφίρης, δεν ξέρω αν θα γινόμουν η σημερινή Στανίση».
Άρχισα στη Γερμανία να τραγουδάω σε ηλικία 15 ετών. Αλλά μόλις άρχισα να τραγουδάω, τα μαζέψαμε και γυρίσαμε στην Ελλάδα. Όμως και εδώ δεν ήταν καλά τα πράγματα. Ήταν πέτρινα χρόνια και εδώ. Όμως δεν μετανιώνω για τίποτα. Κατάφερα και έφτασα εκεί που ήθελα. Ίσως κάποιοι πουν ότι θα μπορούσα να κάνω παραπάνω πράγματα. Δεν με ενδιέφερε να κάνω τίποτα παραπάνω. Δεν είμαι φαταούλας για να κάνω τα πάντα. Είμαι ικανοποιημένη εδώ που έφτασα.
Τις εποχές εκείνες το τραγούδι ήταν παρεξηγημένο. Θα έλεγα ψέματα ότι με βοήθησαν. Οι γονείς μου δεν ήξεραν τίποτα γι’ αυτό το επάγγελμα. Η μάνα μου ιδίως δεν ήθελε με τίποτα το παιδί της να ξενυχτάει και να τραγουδάει. Μάλιστα, θυμάμαι που ένα βράδυ στη Γερμανία, στο κέντρο που τραγουδούσα ήρθε η αστυνομία και με ρωτούσε γιατί δεν ήμουν στο κρεβάτι μου να κοιμάμαι. Περνούσαμε δύσκολα οικονομικά και ήθελα να προσφέρω κι εγώ στην οικογένεια, γι’ αυτό και τραγουδούσα.
Ήταν ο Νίκολσον. Ενός πρώην χορευτής και μετέπειτα ιμπρεσάριος όλων των μεγάλων καλλιτεχνών. Τραγουδούσα, τότε, στη Στουτγκάρδη και είχε έρθει με τη μεγάλη Τζένη Βάνου. Γνωριστήκαμε, μου έδωσε την κάρτα του, ώστε, όταν επιστρέψω στην Ελλάδα, να πάω να τον βρω. Ετσι και έγινε. Τον βρήκα και μου έκλεινε δουλειές στην Ελλάδα. Η πρώτη μου δουλειά ήταν στη Λάρισα.
Άγρια!
Τραγουδούσα στο μαγαζί του Καρουσάκη, στις Τζιτζιφιές, με τη Ρίτα Σακελλαρίου, την Τζένη Βάνου και πολλά άλλα μεγάλα ονόματα. Εκεί γνώρισα τον Τάκη Μουσαφίρη. Εκείνος έφτιαχνε το πρόγραμμα. Μετά το τέλος της δουλειάς, όπως καθόμασταν μετά το τέλος του προγράμματος, μου πρότεινε να συνεργαστούμε και να πω το «Μυστικέ μου έρωτα». Με το που βγήκε, έκανε 80.000 αντίτυπα. Αν δεν ήταν ο Μουσαφίρης, δεν ξέρω αν θα γινόμουν η σημερινή Στανίση.
Όχι. Τον γιο της Ρίτας τον γνώρισα στη Θεσσαλονίκη πιο πριν… Το ριζικό είναι ριζικό και δεν αλλάζει!
Μεγάλη δασκάλα. Τότε δεν καταλάβαινα πόσο σπουδαία ήταν. Αργότερα άρχιζα να το καταλαβαίνω πώς τραγουδούσε και την τεχνική που χρησιμοποιούσε. Οι άλλες τραγουδίστριες χρησιμοποιούσαν λαρυγγισμούς και κορόνες. Η Ρίτα τα έλεγε απλά, λαϊκά και γινόταν κατανοητή από όλο τον κόσμο. Το χαρακτηριστικό στην ερμηνεία της ήταν που έσερνε τις λέξεις και νταλκάδιαζε τον κόσμο.
Θα τραγουδήσεις μία φορά μόνος σου, θα τραγουδήσεις δύο, την επομένη θα συνεργαστείς και με άλλους, γιατί ο κόσμος βαριέται. Δυστυχώς, ο ένας δεν θέλει τον άλλον και θέλουν την πίτα ολόκληρη δική τους!
Μη νομίζεις ότι τους ήξερα και όλους τους τραγουδιστές εκεί στη Γερμανία. Ακούγαμε τότε Καζαντζίδη, Αγγελόπουλο, Διονυσίου, Πόλυ Πάνου. Εμένα μου άρεσε πολύ η Φωτεινή Μαυράκη. Είπε στην Espresso.