Βασίλισσα της κομψότητας ανακηρύχθηκε η Δούκισσα του Κέμπριτζ! Στην ψηφοφορία για τις πιο δημοφιλείς influencers του 2020 κατάφερε να ξεπεράσει την Χόλι Γουίλνμπερι και την Δούκισσα του Σάσεξ, Μέγκαν Μαρκλ.
Στο όνομά της έχου γίνει οι περισσότερες διαδικτυακές αναζητήσεις και πωλήσεις συγκεκριμένων αντικειμένων για την χρονιά που μας πέρασε. Η εμφάνιση της με τις περισσότερες προβολές είναι αυτή με το λουλουδάτο φόρεμα της εταιρίας Faithfull The Brand για το οποίο οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 112%.
Κατάφερε να ξεπεράσει την Μέγκαν Μαρκλ, αφού το αγοραστικό κοινό κατάφερε να ξεπεράσει το λεγόμενο Meghan Effect όπου γινόταν ανάρπαστο οτιδήποτε φορούσε, μετά το Megxit.