Χριστοπούλου-Παπαγεωργίου: Πέτρα του σκανδάλου ο σύντροφος της Ηλιάνας
Αυτές οι δύο γυναίκες δεν πρόκειται να τα ξαναβρούν ποτέ!» είναι τα πρώτα λόγια που μας μεταφέρει άνθρωπος που γνωρίζει τις δύο πλευρές πολύ καλά. Η Έλενα Χριστοπούλου και η […]
8 Φεβρουαρίου 2019 15:58
Η ανεργία και η πείνα, συνεπακόλουθα, ήταν επιλογή του. Τουλάχιστον κοιμάται, έχοντας ήσυχη τη συνείδησή του.
«Προτίμησα να μείνω άνεργος από το να κάνω κάτι που δεν ήθελα. Προτίμησα να μην έχω χρήματα, ώστε να ζω άνετα ή πλουσιοπάροχα από το να κάνω κάτι που δεν μου άρεσε. Δε σου κρύβω ότι με αυτήν τη συμπεριφορά… έχω πεινάσει,
Ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης αφήνει τον «Καλό άνθρωπο του Σετσουάν», που συνεχίζει στο θέατρο Θησείον, για να κάνει μία «Απλή Μετάβαση» στο Εθνικό Θέατρο. Ένα μιούζικαλ για μία γενιά ανθρώπων «που μεγάλωσε με την πεποίθηση ότι ο κόσμος της ανήκει και βρέθηκε εκτεθειμένη σ’ έναν κόσμο που δεν περίμενε».
Ο ηθοποιός παραδέχθηκε τα παραπάνω, περιγράφοντας τη σκληρή πραγματικότητα που αφορά σε μεγάλο βαθμό και τον χώρο του – σας έχουμε ξαναγράψει ότι η ανεργία στο επάγγελμα των ηθοποιών και του θεάτρου, γενικότερα, αγγίζει το 80% και ίσως έχει… ξεφύγει κιόλας το νούμερο.
Πώς εκτονώνεται, όμως, ο Κωνσταντίνος; «Στο τέλος της ημέρας αυτό που κάνω είναι να δημιουργώ μία κατασκευή, όπως ένας τεχνίτης που καλείται να φτιάξει μία καρέκλα ή ένα τραπέζι… Το ένα δεν πρέπει να μοιάζει με το άλλο.Έτσι είναι και οι ρόλοι. Ο επόμενος διαφέρει από τον προηγούμενο… Άλλωστε και εγώ έμπορος είμαι». Σωστό και αυτό: όλοι προϊόντα είμαστε και πουλάμε τον εαυτό μας -το μυαλό, τις γνώσεις, την εμπειρία, το ταλέντο μας- εκεί όπου μας ταιριάζει. Θέλω να πιστεύω με αξιοπρέπεια. Όπως ο Κωνσταντίνος.
Ντονατέλλα Αδάμου