Διακοπή προβολής διαφημιστικής επικοινωνίας του προϊόντος “HAPI END” με την Αναστασία Γιούσεφ, έπειτα από καταγγελίες καταναλωτών στην Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) για παραπλάνησή τους σχετικά με τη διαφημιστική επικοινωνία του προϊόντος “HAPI END”, το οποίο ανήκει στην κατηγορία των συμπληρωμάτων διατροφής και ειδικότερα των διαφημίσεων “HAPI END Giousef Μεγάλο Αστέρι” και “HAPI END Giousef Εσύ είσαι ντροπαλός;”, η ένωση προέβη στην απαιτούμενη έρευνα και υπέβαλε αίτηση ελέγχου της διαφημιστικής επικοινωνίας στο «Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας» (ΣΕΕ).
Η ΕΚΠΟΙΖΩ , όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, επισήμανε ότι, εν λόγω επικοινωνία προβάλλεται κατά παράβαση της υπ’ αρ. Σ 1551 Απόφασης του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), καθ’ότι συνεχίζουν να αναφέρουν και να χρησιμοποιούν δηλώσεις που η ως άνω Απόφαση ρητά έχει αποφασίσει ότι θα πρέπει να τροποποιηθούν και να αποσυρθούν σε όλα τα μέσα και υλικά που αναπτύσσεται η διαφημιστική επικοινωνία (συσκευασία, διαδίκτυο, ιστοσελίδες τρίτων). Συγκεκριμένα χρησιμοποιούν τη λέξη “φυτικό ενισχυτικό στύσης” στη διαφήμιση αλλά και στην ιστοσελίδα “Συμβάλλει στη διατήρηση φυσιολογικών επιπέδων τεστοστερόνης”, “Είναι σημαντική για το ανοσοποιητικό σύστημα”, “διάθεση συμπληρωμάτων διατροφής από φυτικά συστατικά για τη σεξουαλική ζωή των ανδρών και των γυναικών”. Οι εν λόγω ισχυρισμοί υγείας και οι εντυπώσεις για δράση και αποτελεσματικότητα δεν είναι σαφείς και τεκμηριωμένοι, όπως το σχετικό ρυθμιστικό πλαίσιο ορίζει αυστηρά και ως εκ τούτου παραπλανούν τους καταναλωτές ως προς τις υποτιθέμενες επιδόσεις.