Βόμβα Ηλιάνας: Οικονομική εξαπάτηση απο την Χριστοπούλου;
Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσα από τη χθεσινοβραδινή της συνέντευξη στην εκπομπή The 2night Show, αποκάλυψε με έντονα συναισθήματα την προσωπική της εμπειρία από τη συνεργασία της με την Έλενα Χριστοπούλου, […]
Γιώργος Μανίκας: Σε σχέση με τη μητέρα της Αλεξάνδρας Νίκα(σύντροφο του Αργυρού) Μιράντα Πατέρα
Μια νέα σχέση αποκαλύφθηκε. Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Μανίκας και η Μιράντα Πατέρα είναι ζευγάρι πάνω από έναν χρόνο και είναι πολύ ερωτευμένοι. Το μοντέλο και η μητέρα της Αλεξάνδρας Νίκα […]
Δόμνα Μιχαηλίδου – Λεωνίδας Μαντωνάκης: Προσεχώς γονείς! Ποιος είναι ο άνδρας που της έκλεψε την καρδιά
Μια από τις πιο όμορφες περιόδους της ζωής της διανύει η Δόμνα Μιχαηλίδου, καθώς σε λίγους μήνες θα γίνει μητέρα για πρώτη φορά. Η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας είναι έγκυος […]
Ο Κώστας Τουρνάς ήταν ο τελευταίος καλεσμένος της Αννίτας Πάνια για την τηλεοπτική σεζόν που έκλεισε και τα πρώτα του χρόνια στην Τρίπολη, την μετακόμιση στην Αθήνα και την μεγάλη καριέρα του
Ο Κώστας Τουρνάς αναφέρθηκε στα παιδικά του χρόνια, στη μεγάλη πορεία του στη ροκ σκηνή, αλλά και στη μουσική του σήμερα.
Η λογοκρισία στο τραγούδι “Ήλιε μου”
«Δεν θεώρησα ποτέ τον εαυτό μου επαναστάτη. Το “Ήλιε μου” λογοκρίθηκε, με φώναξαν τότε επί επταετίας. Όταν λέμε ότι ένα τραγούδι λογοκρίνετε επί χούντας σημαίνει ότι δεν περνάει από τους εθνικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, και ότι σου ζητούν εξηγήσεις, γιατί το έγραψες. Σε φωνάζουν στην επιτροπή λογοκρισίας η οποία είναι στη Ρηγίλλης και σου λένε “τι εννοείτε;”. Με ρώτησαν “τι εννοείτε όταν λέτε “κοροϊδεύουν τα πουλιά που πετάνε στα κλουβιά”; Νιώθετε αιχμάλωτος;”. Απάντησα ότι ήταν μία αυθόρμητη φράση, δεν ήταν, φάνηκε ότι έπεισε η έκφρασή μου και δεν συνεχίστηκε η κουβέντα».
Πιστεύει πως η σημερινή μουσική βγάζει θυμό
«Η σύγχρονη σκηνή χαρακτηρίζεται χίλια τα εκατό από μία λέξη – κλειδί στα δικά μου μάτια, τον θυμό. Έχει θυμό, ο οποίος είναι απόλυτα δικαιολογημένος, άλλοτε μεταφράζεται σε βρισιά, και άλλοτε σε διεκδίκηση, ακούς στα τραγούδια συχνά “θέλω, θέλω, θέλω”. Πίσω του κρύβει πάντα έναν θυμό. Έτσι ήρθε η συγκυρία. Δεν είμαι φίλος της trap, αυτού του είδους της έκφρασης, γιατί αγαπάω πολύ τη μουσική.
H trap έχει ένα ρυθμό, μία πιεστική αντίληψη του ρυθμού, πεζό λόγο, ρίμα που δεν είναι εύκολο πράγμα. Και υπάρχουν εξαιρετικά ταλαντούχοι άνθρωποι σε αυτό. Εάν ένας άνθρωπος που ασχολείται με τη μουσική ξεθυμώσει, δεν ψάχνει να βρει φταίχτες, και μιλήσει για τον εαυτό του, νομίζω ότι θα μας δώσει περισσότερα. Ο θυμός δεν είναι καλός σύμβουλος. Ωραία, θα είσαι ένας καταγγέλλων, και λοιπόν;».
Σχετικά με το κίνημα #Metoo και τις καταγγελίες που έχουν γίνει
«Καταρχάς εγώ νομίζω ότι η γυναίκα, το θήλυ, στις κοινωνίες μας είχε πάντα πράγματα εναντίον της, πράγματα που δεν ήταν υπέρ της. Το βλέπεις από την κοινωνική δραστηριοποίηση, πάντα οι άντρες είχαν το προβάδισμα, τη φιλοδοξία, τον τρόπο να παραγκωνίζουν, να υποβαθμίζουν.
Αυτό από μόνο του δείχνει τι ακολουθεί στις άλλες συμπεριφορές, στις πιο καθημερινές. Υπήρξαν συμπεριφορές που για μένα είναι βάρβαρες, κακουργηματικές. Δεν τις ξέρω, ξέρω σίγουρα ότι υπήρξαν. Έχω ακούσει άντρες, ξέρω τι περνάει από το μυαλό τους.
Από την άλλη μπορεί να υπάρξει και η υπερβολή, Υπάρχουν γυναίκες που τους λένε, “θες να πάμε για έναν καφέ το απόγευμα;” και το θεωρούν σεξουαλική παρενόχληση. Δεν πιστεύω ότι είναι πολλά τα παραδείγματα αυτά. Καμιά φορά επειδή εμείς οι άνθρωποι είμαστε κακοί, έχουν παίξει και αυτά σε έναν βαθμό. Βλέπεις ότι οι νέες γενιές είναι λίγο αποστασιοποιημένες από το φλερτ. Μην το πάμε στην άλλη άκρη». Συμπλήρωσε ο Κώστας Τουρνάς.
https://youtu.be/VW0ju3xqgmk
Η μοναξιά του Γιώργου Μαρίνου
«Έζησα πολλά χρόνια με φίλους μου, που ήταν ομοφυλόφιλοι κι υπήρξαν κάποιες σκηνές οι οποίες με σόκαραν για την κοινωνική τους πλευρά και τι βιώνει ο καθένας μόνος του. Μια εικόνα που δεν ξεχνώ ποτέ ήταν όταν η μητέρα του Γιώργου Μαρίνου ήταν πρώτο τραπέζι. Πάντα ερχόταν σε μία παράσταση η μητέρα του κι ο πατέρας του.
Ο Γιώργος έλεγε τότε μια εξαιρετική μπαλάντα, όπου ανάμεσα σε άλλα έλεγε να είχα κι εγώ τη δική μου την αγάπη. Μιλώντας για την έλλειψη συντροφικότητας, ταιριού κι αγάπης. Επειδή ήταν εξαιρετική μπαλάντα μπορούσες να μπεις μέσα σε αυτό συναισθηματικά. Πολλές φορές κοιτούσαμε από την κουίντα τον Γιώργο, τους συναδέλφους, το κοινό και τις αντιδράσεις.
Κοιτάζω από την κουίντα τη μητέρα του Γιώργου, η οποία ήταν ανέκφραστη αλλά ήταν μούσκεμα κι έτρεχαν τα μάτια της. Αυτό για εμένα είναι σοκ. Σαν να της συμβαίνει κάτι και να τη θλίβει». Αποκάλυψε ο Κώστας Τουρνάς για τον ταλαντούχο καλλιτέχνη.