Γλύτωσε από θαύμα ο Μιχάλης Μητρούσης
Εντός της ημέρας θα χειρουργηθεί ο Μιχάλης Μητρούσης που τραυματίστηκε χθες Κυριακή, σε τροχαίο στη Συγγρού. Ο ηθοποιός έχει υποστεί κάταγμα έξω σφυρού. Πρόκειται για ένα ήπιο κάταγμα, ωστόσο, όπως […]
Συντάκτης: Συντακτική ομάδα
22 Νοεμβρίου 2022 11:59
Οι επικριτές του σκηνοθέτη Κουέντιν Ταραντίνο αναφέρουν συχνά την ταινία «Django, ο τιμωρός» ως πρόβλημα, καθώς παρουσιάζει τη φυλετική δυσφήμιση (τη λέξη Negro) σχεδόν 110 φορές.
Μιλώντας στον Κρις Γουάλας σε εκπομπή του HBO, όταν ο οικοδεσπότης της εκπομπής τον ρώτησε πώς απαντάει σε εκείνους που λένε ότι υπάρχει πολλή βία και εκφράσεις φυλετικής δυσφήμισης στις ταινίες του, ο διάσημος σκηνοθέτης είπε:« (Αν αναστατώνονται) θα πρέπει να δουν κάτι άλλο. Τότε δες κάτι άλλο. Αν έχετε πρόβλημα με τις ταινίες μου, τότε δεν είναι οι ταινίες που πρέπει να δείτε. Προφανώς δεν τις φτιάχνω για εσάς».
«Είναι μια βλακεία», είπε κάποτε ο ηθοποιός Σάμιουελ Λ. Τζάκσον στο περιοδικό «Esquire» για την αντίδραση που υπάρχει για τις ταινίες του Ταραντίνο. «Δεν μπορείς απλά να πεις σε έναν συγγραφέα ότι δεν μπορεί να μιλήσει, να γράψει τις λέξεις, να βάλει τις λέξεις στο στόμα των ανθρώπων από τις εθνότητες τους, τον τρόπο που χρησιμοποιούν τα λόγια τους. Δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό, γιατί τότε γίνεται αναλήθεια, δεν είναι ειλικρινές. Απλώς δεν είναι ειλικρινές» πρόσθεσε.
Αλλά και ο πρωταγωνιστής του «Django Unchained», Τζέιμι Φοξ είχε δηλώσει παλιότερα ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα με το σενάριο του Ταραντίνο: «Κατάλαβα το κείμενο. Η λέξη “N” ειπώθηκε 100 φορές, αλλά κατάλαβα το κείμενο – έτσι ήταν τότε».
Quentin Tarantino responds to critics upset over violence and the N-word in his movies
"You should see something else … I'm not making them for you" pic.twitter.com/y7ZH8FEWV2
— ScreenTime (@screentime) November 21, 2022
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο σκηνοθέτης από το Τενεσί των ΗΠΑ άρχισε τη σπουδαία καριέρα του στη μεγάλη οθόνη με το «Reservoir Dogs» του 1992 και πιο πρόσφατα βρέθηκε στο «τιμόνι» της ταινίας «Once Upon a Time in Hollywood» του 2019, την οποία μάλιστα χαρακτήρισε ως την καλύτερη που έχει κάνει.
Κατέκτησε δύο Όσκαρ σεναρίου: για το «Pulp Fiction» του 1994 και το «Django Unchained» του 2012, τα οποία φυσικά επίσης σκηνοθέτησε.
Οι υπόλοιπες σκηνοθετικά αυτόνομες ταινίες του είναι οι: «Jackie Brown» (1997), «Kill Bill: Volume 1» (2003), «Kill Bill: Volume 2» (2004), «Inglourious Basterds» (2009) και «The Hateful Eight» (2015).