Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
7 Οκτωβρίου 2020 20:00
Ο γαλλικός οίκος, Louis Vuitton έστειλε το μήνυμά του στην Εβδομάδα Μόδας λίγες μέρες πριν τις αμερικανικές εκλογές.
Ο γαλλικός οίκος μόδας Louis Vuitton παρουσίασε σήμερα τη συλλογή του, την τελευταία ημέρα της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού, προτείνοντας μπλούζες και φορέματα με συνθήματα πάνω τους, μεταξύ αυτών ένα πουλόβερ με το ρήμα Vote (Ψηφίστε). Το συγκεκριμένο look ήταν το πρώτο που διέσχισε την πασαρέλα, ενώ ακολούθησαν και άλλα συνθήματα όπως skate, bounce (αναπήδα) ή drive (οδήγα), σε δημιουργίες για τους λάτρεις του σκέιτ και όχι μόνο. Ο οίκος, ιδιοκτησίας του ομίλου LVMH, δεν συνέδεσε με κάποιο συγκεκριμένο πλαίσιο τα συνθήματά του, αν και η επίδειξη πραγματοποιήθηκε εβδομάδες πριν από τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ.
Από την πλευρά του, ο σχεδιαστής της γυναικείας συλλογής του οίκου Νικολά Γκεσκιέρ είπε ότι το σόου ήθελε να επισημάνει πως η συλλογή επικεντρώνεται στα ολοένα και πιο ρευστά όρια μεταξύ των φύλων, με ορισμένα oversized T-shirt να μπορούν να απευθύνονται τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες.
“Τα print που επιλέχθηκαν, σε ορισμένα από τα στυλ, έχουν δημιουργηθεί από λέξεις οι οποίες είναι σαν θετικές προσταγές”, λέει ο Γκεσκιέρ. “Ήθελα να αποδώσω μια ενεργητική, δραστήρια, τολμηρή συλλογή” πρόσθεσε.