Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
Συντάκτης: Συντακτική ομάδα
18 Δεκεμβρίου 2022 15:30
Ο γνωστός τραγουδιστής Μανώλης Λιδάκης μίλησε στο περιοδικό «Secret» της εφημερίδας «Παραπολιτικά» και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στη στάση που διατηρούν οι δισκογραφικές εταιρείες απέναντι τους καλλιτέχνες.
Παράλληλα, ο δημοφιλής καλλιτέχνης αναφέρθηκε και στο λάθος που έκανε κατά την αρχή της πορείας του στον χώρο του τραγουδιού.
Σχολιάζοντας το πώς λειτουργούν οι δισκογραφικές εταιρείες, ο Λιδάκης ξεκαθάρισε ότι «καλλιτεχνικά το πράγμα δεν κινείται» στη δισκογραφία: «Η αλήθεια είναι ότι κινούμαστε μόνοι μας».
Όσον αφορά στη μουσική του και στο λάθος που έκανε με τις εταιρείες, ανέφερε: «Ειδικά για μένα, ναι. Ανήκω στη γενιά μετά Καζαντζίδη – Μπιθικώτση. Μετά έρχεται η γενιά των Αλεξίου, Γαλάνη. Νταλάρα, Βιτάλη, Μητσιά, Πάριου και μετά ο αμέσως επόμενος, αλλά μόνος, είμαι εγώ.
Διότι με κάτι άλλα παιδιά, που σήμερα βρήκαν και αυτά τον δρόμο τους, εγώ έχω διαφορά πέντε με έξι χρόνια. Στο ενδιάμεσο κενό, εμφανίζομαι εγώ, και μπαίνω σε αυτό που λέμε ελληνικό τραγούδι. Ηχογραφώ Χατζιδάκι, Καζαντζάκη και Ξαρχάκο. Ήταν μεγάλο λάθος που στο ξεκίνημά μου πήγα στην εταιρεία του Μάτσα.
Ήμουν σαν κουταβάκι. Από τη στιγμή που κυκλοφόρησα τον δίσκο ‘Ούτε που ρώτησα’ της Λίνας Νικολακοπούλου και του Γιάννη Σπανού είχα αρχίσει να… ενοχλώ κάποιους».
Και ο Λιδάκης κατέληξε σημειώνοντας: «Επειδή τώρα δεν θέλω να γίνομαι μίζερος, πάνε και μου φορτώνουν μετά έναν διπλό δίσκο που ήταν πανάκριβος. Μου έβαλαν τον μανδύα του σταρ και ήταν ένας λόγος που σκοτώθηκα και τελείωσα μαζί τους. Αργότερα τα βρήκαμε, χωρίς εξωγενείς παράγοντες που να επηρεάζουν».
Ο Λιδάκης γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης το 1960 και άρχισε να ασχολείται με τη μουσική από πολύ νεαρή ηλικία. Στα εννέα του χρόνια, άρχισε τις μουσικές του σπουδές στην κιθάρα, τα πνευστά και στη θεωρία της μουσικής.
Από το 1970 ως το 1977, συμμετείχε στις φιλαρμονικές του Ηρακλείου παίζοντας ευφώνιο και τρομπέτα.