Περιπέτεια υγείας για τη Μαρία Ναυπλιώτου, η οποία υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση.
Η ηθοποιός Μαρία Ναυπλιώτου έκανε γνωστό μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα πως εισήχθη εσπευσμένα στο νοσοκομείο μετά από οξύ κοιλιακό άλγος και τελικά υπεβλήθη σε επέμβαση αφαίρεσης χολής.
Η ίδια κοινοποίησε βίντεο μέσα από το νοσοκομείο στο οποίο ανέφερε: «Καλημέρα σας. Σας μιλάω από το δωμάτιο του νοσοκομείου. Χθες ήρθα εδώ με οξύ κοιλιακό άλγος και μετά από τις εξετάσεις των γιατρών έκανα επέμβαση αφαίρεσης χολής.
Δυστυχώς τις επόμενες ημέρες δεν θα μπορέσω να είμαι πάνω στη σκηνή. Λυπάμαι πολύ για την αναστάτωση που θα έχετε όσοι από εσάς έχετε αγοράσει εισιτήρια.
Παρόλο που είμαι άνθρωπος που πιστεύει πως ‘The show must go on’, σωματικά δεν μπορώ να ανταπεξέλθω. Την Τετάρτη θα είμαστε πάλι μαζί.
Λυπάμαι, γιατί ήταν κάτι που δεν μπορούσα να αποτρέψω. Ανυπομονώ να συναντηθούμε ξανά σύντομα».
H Ναυπλιώτου πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Φιλουμένα Μαρτουράνο» στο θέατρο Δημήτρης Χορν και θα επιστρέψει στα καθήκοντά της την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου.
Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος σκηνοθετεί τη Μαρία Ναυπλιώτου στη «Φιλουμένα Μαρτουράνο», τη γλυκόπικρη κωμωδία του Εντουάρντο Ντε Φιλίππο, λαμπρό δείγμα του ιταλικού νεορεαλισμού, που συμπυκνώνει στις σελίδες του μια ολόκληρη εποχή και αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα έργα του παγκόσμιου θεατρικού ρεπερτορίου που συνεχίζει να συγκινεί ακόμη και σήμερα, 77 χρόνια μετά το πρώτο ανέβασμά του στη Νάπολη (1946).
Η Μαρία Ναυπλιώτου ενσαρκώνει μια γυναίκα- σύμβολο, τη Φιλουμένα, σε ένα ρόλο – ορόσημο που έχουν ερμηνεύσει κορυφαίες ηθοποιοί (όπως η Σοφία Λόρεν) ανά τον κόσμο.
Ζευγάρι της στη σκηνή ο Μελέτης Ηλίας, ιδανικός στο ρόλο του Ντομένικο Σοριάνο.
Η Φιλουμένα Μαρτουράνο ξεκίνησε ως πόρνη και κατέληξε ερωμένη του πλούσιου εμπόρου Ντομένικο Σοριάνο. Τώρα, έπειτα από αρκετά χρόνια κοινού βίου, διεκδικεί τη θέση που της αξίζει. Ένα απρόσμενο μυστικό ανατρέπει τις ισορροπίες και αλλάζει τα δεδομένα.
Ένα έργο που βάζει στο μικροσκόπιο τη γυναίκα, τις προβληματικές οικογενειακές και κοινωνικές δομές και τα στερεότυπα φέρνοντας αντιμέτωπους δύο κόσμους με όχημα τη σπουδαία γλώσσα του συγγραφέα.