Η Μαριέττα Χρουσαλά και ο Λέων Πατίτσας επέλεξαν τις γαλλικές Άλπεις για να περάσουν τις πρώτες ημέρες του 2023.
Η παρουσιάστρια Μαριέττα Χρουσαλά και ο επιχειρηματίας Λέων Πατίτσας πέρασαν τις γιορτές στην Ελλάδα όμως με την έλευση της νέας χρονιάς ταξίδεψαν στις γαλλικές Άλπεις.
Επισκέφτηκαν το χιονοδρομικό κέντρο του Κουρεσεβέλ μαζί με τον γιο τους, Κωνσταντίνο, ο οποίος μάλιστα είχε τα γενέθλιά του.
Μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η Χρουσαλά δημοσίευσε φωτογραφίες από το ταξίδι τους.
Ανάμεσά τους και ένα στιγμιότυπο με τον γιο της, τον οποίο κρατά στην αγκαλιά της.
Στη λεζάντα έγραψε: «Χρόνια πολλά στο πιο χαριτωμένο ανθρωπάκι».
Όταν ήρθε η σειρά του παιδιού να κάνει σκι, οι γονείς του έδεσαν στα ρούχα του μερικά χρωματιστά μπαλόνια και η μητέρα του τον φωτογράφισε.
Ο Λέων Πατίτσας, ο σύζυγος της Μαριέττας Χρουσαλά, θεωρείται ως ένας από τους πιο επιτυχημένους εφοπλιστές της νέας γενιάς. Διαθέτει τεράστια οικονομική επιφάνεια και αμύθητη περιουσία που πολλοί θα ζήλευαν.
Ο εφοπλιστής έχει δημιουργήσει μία όμορφη οικογένεια με τη Σταρ Ελλάς του 2003.
Παντρεύτηκαν στις 5 Ιουνίου 2010, ενώ διατηρούσαν δεσμό από το 2006. Έχουν αποκτήσει μαζί τρία παιδιά. Ο λόγος για τη Μάργκω (2012), τον Σπύρο (2015) και τον Κωνσταντίνο (2018).
Ζουν μεταξύ Αθήνας, Λονδίνου και Μαϊάμι.
Ο Πατίτσας είναι εγγονός του Λέοντα Λαιμού. Του ανθρώπου που κατά το παρελθόν βρισκόταν ανάμεσα στους πέντε πιο ισχυρούς παράγοντες της ελληνικής ναυτιλίας. Όταν εκείνος έφυγε από τη ζωή, οι κληρονόμοι του διαφώνησαν σχετικά με τη διοίκηση της επιχειρηματικής αυτοκρατορίας του.
Κατά συνέπεια η εταιρεία του «Efploia Shipping» διαλύθηκε.
Η κόρη του, Μαριγώ έλαβε ως μερίδιο από την κληρονομιά δύο drybulk πλοία. Έπειτα από προτροπή των παιδιών που απέκτησε με τον σύζυγό της, Σπυρίδωνα Πατίτσα, Φιλήμωνα και Λέοντα, ιδρύθηκε η οικογενειακή ναυτιλιακή εταιρεία «Atlas Maritime Ltd».
Το 2003 αυτή πέρασε στα χέρια των παιδιών της.
Ο Πατίτσας είναι απόφοιτος ΜΙΤ και έχει μάστερ σε risk analysis. Αντιλήφθηκε εγκαίρως την παγκόσμια οικονομική κρίση πέρυσι το καλοκαίρι και πήρε το ρίσκο να προχωρήσει στην πώληση των drybalk της εταιρείας του. Αποδείχθηκε κίνηση ματ!
Εξασφάλισε υψηλές τιμές πώλησης για τα πλοία του. Έτσι, όταν άρχισε η κρίση, η επιχείρησή του είχε διέθετε ρευστότητα και ήταν σε θέση να προχωρήσει σε επενδύσεις, κάτι που δεν ίσχυε για πολλούς από τους ανταγωνιστές του.
Ως εκ τούτου, «έπαιζε» σχεδόν μόνος του. Προχώρησε στην απόκτηση τάνκερ που –κατά τους αναλυτές- είχαν μικρότερο ρίσκο αν «γύριζε» η αγορά. Όπως και συνέβη.
Τα τάνκερ που πήρε, ήταν υψηλής ποιότητας και έτσι οι διαπραγματεύσεις του με τους ναυλωτές παγκοσμίως γίνονται πλέον σε άλλη βάση. Σαφώς πιο συμφέρουσα για τον ίδιον.