Το ότι ο Μπραντ Πιτ έχει γίνει οινοπαραγωγός είναι γνωστό. Και ποιος είναι ο ιδανικότερος για να κάνει promotion στις πωλήσεις του ροζέ Miraval από τους αμπελώνες του στη Γαλλία;
Μα φυσικά ο ίδιος. Εκμεταλλεύτηκε το δικό του brand name και είναι ο πρωταγωνιστής της αφίσας για το νέο κρασί.
Ο 57χρονος γόης του Χόλιγουντ ποζάρει σχεδόν αγνώριστος, χαλαρός και σε μια ασπρόμαυρη λήψη σε μια πισίνα προμοτάροντας το ροζέ του με το σλόγκαν «Το πνεύμα της Ριβιέρας».
Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη από τον Αυστραλό Λάτσλαν Μπέιλι που είναι γνωστός για τις εκλεπτυσμένα κινηματογραφικές του λήψεις.
Στόχος του Πιτ και της αφίσας είναι να αποπνέει τη μοναδική αίσθηση χαλαρότητας αλλά και κοσμοπολιτισμού που βιώνει κανείς στη γαλλική Ριβιέρα μέσα φυσικά από τη γεύση του ροζέ κρασιού.
Μόνο που η λήψη δεν είναι τραβηγμένη στο περιβόητο Chateau Miraval αλλά στο Λος Άντζελες.