Αίσθηση έχει προκαλέσει στη Μύκονο το «χρυσό» deal ανάμεσα στους υπεύθυνους του «Nammos» και του «Kensho Psarou», που προβλέπει την εξαγορά του δεύτερου από το πρώτο έναντι τριάντα εκατομμυρίων ευρώ!
Η επέκταση του «Nammos» των Ζαννή Φραντζέσκου και Σάμι Ιμπραήμ περνούσε μέσα από την εξαγορά του «Kensho Psarou». Για τον λόγο αυτό βρίσκονταν σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις εδώ και περίπου τρία χρόνια. Έγιναν πολλές συναντήσεις, αρχικά υπήρξε διαφορά στο οικονομικό όμως στο τέλος επήλθε συμφωνία.
Η θετική κατάληξη πιστώνεται στον Πέτρο Στάθη, που συνεργάστηκε με τους δύο επιχειρηματίες έχοντας πίσω του την εταιρεία «Monterock» Αράβων επενδυτών.
Απέναντί του είχε τον επιχειρηµατία Γιώργο Νικητίδη. Οι δύο άνδρες ανέπτυξαν πολύ καλή σχέση όλο αυτό το διάστημα και στο τέλος έβαλαν την υπογραφή τους στη συμφωνία για την εξαγορά του πεντάστερου ξενοδοχείου στην Ψαρού.
Σύµφωνα µε πληροφορίες, ο Νικητίδης αρχικά ζήτησε περίπου 45 εκατομμύρια ευρώ. Eπρόκειτο για απαίτηση η οποία ήταν πολύ πάνω από τα χρήματα που μπορούσε να δώσει η άλλη πλευρά. Άλλωστε, ο ιδιοκτήτης του «Kensho Psarou» είχε την πολυτέλεια να… παίζει σε πολλά ταμπλό. Και αυτό επειδή υπήρχαν και άλλοι υποψήφιοι αγοραστές του ξενοδοχείου. Ανάμεσά τους ο Ισραηλινός Τέντι Σάγκι και ο Γιάννης Παπαλέκας.
Παρά το αρχικό χάσμα, ο Στάθης δεν αποσύρθηκε από τις διαπραγματεύσεις. Με την πάροδο του χρόνου, οι δύο πλευρές ήρθαν πιο κοντά αφού ο Νικητίδης εμφανίστηκε περισσότερο διαλλακτικός και μείωσε τις απαιτήσεις του.
Κάπου εκεί, όμως, προέκυψε πρόβλημα λόγω της μεγάλης κόντρας που ξέσπασε ανάμεσα σε «Nammos» και «Kensho Psarou».
Το σκηνικό ήταν σχεδόν… πολεμικό ανάμεσα στις δύο γειτονικές επιχειρήσεις. Οι δύο πλευρές παρέθεσαν –όπως είναι φυσικό- διαφορετικές εκδοχές για όσα έλαβαν χώρα μεταξύ τους και υπήρξαν εκατέρωθεν κατηγορίες. Και όλα αυτά, ενώ αρχικά ανάμεσά τους υπήρχε πολύ καλή συνεργασία.
Σημειώνεται πως η εταιρεία «Notion AE», στην οποία ανήκει το ξενοδοχείο, απέκτησε τα δωμάτια της Σούλας προκειμένου να δημιουργήσει τη μονάδα. Πρόκειται για μία από τις καλύτερες στο κοσμοπολίτικο νησί των Κυκλάδων. Το «Nammos» µε τις ξαπλώστρες του εξυπηρετούσε και τους πελάτες του ξενοδοχείου στην παραλία. Σέρβιρε σε εκείνους σνακ, κοκτέιλ, ροζέ κρασιά και σαµπάνιες.
Τα προβλήµατα άρχισαν όταν το «Kensho Psarou» επέλεξε από την επόµενη σεζόν να σερβίρει τους πελάτες από τη δική του κουζίνα. Όταν δε έβαλε και δικές του οµπρέλες, το καλό κλίμα χάλασε οριστικά.
Πάντως, το περσινό καλοκαίρι φάνηκε ότι επήλθε συμφωνία για την εξαγορά του ξενοδοχείου, όμως ο Νικητίδης φέρεται να έκανε πίσω την τελευταία στιγμή.
Τα δεδομένα, ωστόσο, άλλαξαν και πάλι φέτος. Το deal προχώρησε αφού ο Νικητίδης αποδέχθηκε την προσφορά της άλλης πλευράς.
Την Πέµπτη 7 Απριλίου το «Kensho Psarou» πέρασε στα χέρια της «Monterock» έναντι τριάντα εκατομμυρίων ευρώ.
Θα πάρει το όνομα «Ν Hotel Mykonos», ενώ από την ερχόµενη σεζόν θα ονοµαστεί «Nammos Hotel». Την ευθύνη της λειτουργίας θα έχουν οι Ζαννής Φρνατζέσκος και Σάµι Ιµπραήµ, η συνεργασία των οποίων µε τον Στάθη αποδείχτηκε εξαιρετική επιλογή.
Θα είναι το πρώτο ξενοδοχείο µε το όνοµα του διάσηµου brand. Τα επόμενα χρόνια, όμως, αναμένεται να υπάρξουν και άλλα.