Η Ρώπα ανοίγει πόλεμο με Λάλα!
Η Χρύσα Ρώπα βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Τετ Α Τετ» με τον Τάσο Τρύφωνος την Κυριακή 17/11. Η γνωστή ηθοποιός, σε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη, μίλησε για την προσωπική της […]
Συντάκτης: Συντακτική ομάδα
24 Μαΐου 2023 09:30
Ήδη στις ΗΠΑ η πλατφόρμα Netflix άρχισε να στέλνει ειδοποιητήρια προς τους συνδρομητές της για την περικοπή του «password sharing» μιας και κάτι τέτοιο της στερεί έσοδα που θεωρούνται σημαντικά.
«Ο λογαριασμός σου στο Netflix είναι για σένα και για όσους ζουν μαζί σου, στο νοικοκυριό σου» αναφέρει μεταξύ άλλων, το email, που αποστέλλει η εταιρεία προς αρκετά εκατομμύρια συνδρομητών της.
Παράλληλα, επισημαίνεται πως έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν το προφίλ τους εκτός του σπιτιού στην περίπτωση που αρχίσουν νέα, δική τους συνδρομή.
Εναλλακτικά, υπάρχει η επιλογή αν καταβάλουν 7,99 δολάρια σε μηνιαία βάση, ανά άτομο, εκτός του σπιτιού για να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο της πλατφόρμας.
Υπενθυμίζεται πως κατά τη διάρκεια της πανδημίας το Netflix δεν έθεσε θέμα για το μοίρασμα των κωδικών του. Αντίθετα, βγήκε κερδισμένο από την αυξημένη ανάγκη του διεθνούς κοινού για ψυχαγωγία, όσο όλοι ήταν κλεισμένοι στα σπίτια τους.
Μάλιστα, την εποχή εκείνη καταγράφηκε ρεκόρ νέων συνδρομών, κάτι που λίγο πολύ ήταν αναμενόμενο.
Ωστόσο, με την άρση των περιοριστικών μέτρων ο κόσμος άρχισε και πάλι να βγαίνει και κατά συνέπεια η εταιρεία είδε τις συνδρομές και τα έσοδα της να υποχωρούν.
Αυτό είχε ως συνέπεια την πτώση της αξίας της μετοχή της, γεγονός που προκάλεσε δυσαρέσκεια στους κύκλους των επενδυτών της.
Στο πλαίσιο αυτό, οι ιθύνοντες έκριναν ότι πρέπει να προχωρήσουν στη διακοπή του password sharing. Η υλοποίηση της απόφασής τους επρόκειτο να δρομολογηθεί στα τέλη του πρώτου τριμήνου, όμως πήγε λίγο πίσω έπειτα από πίεση των πελατών.
Υπολογίζεται ότι περισσότερα από 100 εκατ. νοικοκυριά μοιράζονται κωδικούς, δηλαδή περίπου το 43% της παγκόσμιας βάσης πελατών της πλατφόρμας.
Το επιχείρημα της εταιρείας είναι πως η πτώση των εσόδων της, την εμποδίζει να επενδύσει σε νέο περιεχόμενο που επιζητούν οι πιστοί συνδρομητές της ώστε να έχει περισσότερες αξιόλογες σειρές.