Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
26 Απριλίου 2022 14:30
ΝΕΥΜΑ – Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών
(Ειδικευόμαστε στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών και δυσλεξίας)
Η Παπαζώη Κωνσταντίνα είναι λογοθεραπεύτρια και η επιστημονική υπεύθυνη του Πρότυπου Κέντρου Ειδικών Θεραπειών “NEYMA”, με έδρα τον Πειραιά. Έχει φοιτήσει στο τμήμα λογοθεραπείας στα Ιωάννινα.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων, συνεδρίων και ημερίδων σχετικών με το γνωστικό αντικείμενο των σπουδών της, μεταξύ των οποίων: Ετήσια Εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με τίτλο “Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες/Δυσλεξία”, Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ρεθύμνου και πιστοποίηση του συστήματος γραφής και ανάγνωσης Τυφλών Βraille.
Επιπλέον, είναι πιστοποιημένη ως προς τη χορήγηση του ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης. Τέλος, έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους ΑΒΑ, ΤΕACCH, PECS, στην Ανάπτυξη των Κοινωνικών Δεξιοτήτων με τη χρήση LEGO (LEGO- based therapy) και στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD). Από το 2013 εργάζεται σε διάφορους φορείς, όπως κέντρα αποκατάστασης και σχολεία, κάνοντας παράλληλη στήριξη σε παιδιά με αυτισμό.
Πιο συγκεκριμένα, ασχολείται με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με διάφορες δυσκολίες στο λόγο, την ομιλία, την επικοινωνία και τη μάθηση. Το Πρότυπο Κέντρο Ειδικών Θεραπειών “NEYMA” απαρτίζεται από εξειδικευμένους θεραπευτές, όπως λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ειδικούς παιδαγωγούς, ψυχολόγους και παιδοψυχίατρο.
Στόχος της είναι η έγκαιρη διάγνωση, πρόληψη και αποκατάσταση οποιαδήποτε δυσκολίας. Αυτά που κάνουν το ΝΕΥΜΑ και ξεχωρίζουν είναι οι εξειδικευμένες θεραπείες από άρτια εκπαιδευμένους θεραπευτές, η συχνή ενημέρωση των γονέων και η συχνή επικοινωνία με τους δασκάλους των σχολείων των παιδιών.
Περιγραφή Υπηρεσιών-Προϊόντων
Ομάδες κοινωνικών δεξιοτήτων
Διαταραχές άρθρωσης και φωνητικές διαταραχές
Διαταραχές ομιλίας: διαταραχές ροής της ομιλίας, τραυλισμός, ταχυλαλία.
Γλωσσικές – αναπτυξιακές διαταραχές
Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή: διαταραχές αυτιστικού φάσματος – αυτισμός
Αφασίες και δυσφασίες παιδιών
Νευρογενείς διαταραχές του λόγου και της ομιλίας: δυσαρθρίες και άλλα
Γλωσσικούς αρνητισμούς
Καθυστέρηση λόγου
Επικοινωνιακές δυσλειτουργίες και διαταραχές
Κάθε γλωσσικό πρόβλημα με κεντρική αιτιολογία τις αισθητηριακές βλάβες:
Διαταραχές ακοής
Πρώιμη λογοπεδική παρέμβαση στη βρεφική και νηπιακή ηλικία
Λογοπεδική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία
Λογοθεραπεία ή συντήρηση του λόγου στις επίκτητες βαρηκοίες
Παρέμβαση μετά από κοχλιακή εμφύτευση
Διαταραχές όρασης
Κάθε γλωσσικό πρόβλημα που προκύπτει από: Αφυσικές και κινητικές αναπηρίες του κεντρικού νευρικού συστήματος νοητική υστέρηση
Σύνδρομα: Down, Rett και άλλα
Στήριξη – διατήρηση της επικοινωνίας στις παθολογίες της “εγκεφαλικής γήρανσης”: Alzheimer και άλλα
Δυσλειτουργία της ευσταχιανής σάλπιγγας