Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
26 Ιανουαρίου 2021 22:15
Μετά τη βασίλισσα Ράνια της Ιορδανίας, τη Ριάνα, τη Νικόλ Κίντμαν, τη Σάλμα Χάγεκ, τη Τζέιν Φόντα, η 22χρονη Αφροαμερικανίδα ποιήτρια Αμάντα Γκόρμαν, που έκανε την Αμερική να αναριγήσει με την ερμηνεία του ποιήματός της «Ο λόφος που σκαρφαλώνουμε». Στην τελετή ορκωμοσίας του Τζο Μπάιντεν, με όλα τα μάτια του κόσμου στραμμένα πάνω της, φόρεσε κοσμήματα του Νίκου Κούλη, σε συνδυασμό με το Prada σύνολό της.
Tα συγκεκριμένα σκουλαρίκια από τη συλλογή «Energy» του Νίκου Κούλη ήταν φτιαγμένα στην Αθήνα, δίνοντας ελληνικό χρώμα στην τελετή! Η 22χρονη Αμάντα φόρεσε τους χρυσούς κρίκους με διαμάντια στη γεμάτη φως, δέος και πάθος ερμηνεία της και η ελληνική μόδα βρέθηκε με έναν αναπάντεχο τρόπο στο Καπιτώλιο.
Μάλιστα, η διάσημη παρουσιάστρια είχε ενημερώσει τον σχεδιαστή ότι ενδιαφέρεται να κάνει δώρο σκουλαρίκια στη νεαρή φίλη της για την απαγγελία της στην ορκωμοσία του νέου προέδρου των ΗΠΑ.
Το συγκεκριμένο κομμάτι από τη συλλογή «Energy» -που βασίζεται στον χρυσό και στα διαμάντια- βρισκόταν στη Νέα Υόρκη και έτσι αγοράστηκε και ταίριαξε απόλυτα στο καθαρό και αγνό πρόσωπο της Αμάντα, προσθέτοντάς κίνηση κατά την απαγγελία της.
Μεταξύ άλλων, στον προσωπικό του λογαριασμό στο Ιnstagram ο Νίκος Κούλης έγραψε χαρακτηριστικά: «Παρακολούθησα με δέος την Amanda Gorman στη σκηνή της ορκωμοσίας να μιλάει με πάθος, περηφάνια, χάρη, σοφία και ένα απαράμιλλο πνεύμα νεανικής ορμής. Είμαι ευγνώμων στην Oprah Winfrey, που επέλεξε τα σκουλαρίκια της συλλογής μου “Energy” για να της τα δωρίσει γι’ αυτή την τόσο ξεχωριστή και μεγαλειώδη στιγμή. Με ενέπνευσε και με σαγήνευσε, όπως και εκατομμύρια άλλους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, μεταδίδοντάς μας την ενέργεια της παρουσίας της και τη δύναμη του λόγου της»!
Ποιος είναι όμως ο Έλληνας σχεδιαστής που συνδέθηκε με την τελετή ορκωμοσίας του Μπάιντεν; Μέλος παλιάς οικογένειας κοσμηματοποιών, ο Νίκος Κούλης γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε Γεμολογία και Γλυπτογραφία στο Gemological Institute of America. Δημιούργησε το δικό του ατελιέ το 2006 σε όροφο της οδού Βουκουρεστίου, όπου πολλές γνωστές Αθηναίες έγιναν αμέσως φανατικές πελάτισσές του! Ανάμεσα σε αυτές συγκαταλέγονται η πρώην σύζυγος του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα Σοφία Γιαννικοπούλου, η φαρμακοβιομήχανος Νέλλη Κάτσου και η Άννα Βίσση, ενώ και ο Γιώργος Μαζωνάκης, που έχει αδυναμία στα κοσμήματα, είναι φαν των δημιουργιών του Κούλη!
Ο ίδιος δεν αποκαλύπτει ποτέ τα ονόματα των πελατισσών του, οι οποίες τον λατρεύουν, καθώς είναι ένα νέο, κομψό παιδί, γεμάτο χαρά, χιούμορ και ταλέντο. Μετά το νησί των ανέμων ακολούθησε το opening ενός ακόμα καταστήματος, στη Σαντορίνη, ενώ στην Αθήνα η μικρή μπουτίκ του κλέβει την παράσταση στην πλατεία Κολωνακίου. Διακριτική αλλά και δυναμικά επικοινωνιακή, όπως και ο ίδιος, καθώς στόχος του τα τελευταία χρόνια ήταν οι διεθνείς αγορές, κάτι που πέτυχε έχοντας όραμα και πίστη στο σχεδιαστικό ταλέντο του!
Οι μοναδικές δημιουργίες του βρίσκονται σε διεθνή σημεία πώλησης, όπως το Bergdorf Goodman της Νέας Υόρκης, όπου δύο φορές τον χρόνο ο Έλληνας κοσμηματοποιός παρουσιάζει τη δουλειά του σε μορφή trunk show αλλά και σε καταστήματα στο Λονδίνο, στο Παρίσι, στη Μόσχα, στο Μπαχρέιν, στην Ντόχα, στην Κωνσταντινούπολη, στο Ντουμπάι.
Το σουξέ του όμως είναι στις ΗΠΑ, καθώς η μεγαλύτερη ένωση Αμερικανών κοσμηματοπωλών, η Jewelers of America, του απένειμε το 2020 GΕΜ Awards. Εκείνος όμως λατρεύει την Ελλάδα, κατοικεί και εργάζεται στο κέντρο της Αθήνας, σε ένα διαμέρισμα έργο τέχνης, παρά τις πρακτικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει σε καθημερινά θέματα, όπως στον τομέα των εισαγωγών – εξαγωγών αλλά και στην προσπάθεια αντιγραφής των δημιουργιών του από επιτήδειους και ζηλόφθονες Αθηναίους ανταγωνιστές του.
Στη δική του διαδρομή η ελληνική ρίζα ταξιδεύει μέσα από συλλογές όπως η «Spectrum», τα κοσμήματα της οποίας μεταφράζουν το μεσογειακό φως που περνά μέσα από μια πέργκολα, αλλά και η συμβολική «Medusa», που εστιάζει στο φιδίσιο μοτίβο.