Το καλοκαίρι των μεγάλων αποφάσεων. Αυτός είναι ο τίτλος για το Open, την ώρα βέβαια που πολλά θα εξαρτηθούν και από το πόσο θα… ανοίξει την κάνουλα ο Ιβάν Σαββίδης. Κυρίως βέβαια για τις ηχηρές μεταγραφές που θα γίνουν και θέλει τόσο ο Γιάννης Λάτσιος όσο και η Χρύσα Μασούρου. Πάντως, η αρχή έγινε με τη Μάριον Μιχελιδάκη.
Ο μιντιάκιας: αυτοί που μένουν κι αυτοί που φεύγουν από το Open.
Βέβαια, προτού έρθουν οι… νέοι, θα πρέπει να δουν τι θα γίνει με τους… παλιούς. Και οι εξελίξεις θα αρχίσουν να φαίνονται γύρω στο Πάσχα. Αυτό που πρέπει να πούμε για μία ακόμη φορά είναι να κρατάμε μικρό καλάθι σε ό,τι ακούγεται κατά καιρούς. Ας πάρουμε για παράδειγμα την Ελένη Τσολάκη.
Μπορεί όλοι να προμηνύουν το τέλος της από το κανάλι, αλλά δεν πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο ανατροπής του σκηνικού. Πόσο μάλλον αν δεχθεί να αποτελέσει δίδυμο στην παρουσίαση της εκπομπής που έχουν στο μυαλό τους στο Open. Με άνδρα συμπαρουσιαστή.
Αντίθετα, οι πιθανότητες να παραμείνει η Μπέτυ Μαγγίρα είναι σαφώς λιγότερες. Λίγο πριν το Πάσχα θα έχει παρθεί η οριστική απόφαση. Περίπου εκείνη την περίοδο θα φανεί και το πρόκειται να γίνει και με τη Νικολέττα Ράλλη. Με τις πιθανότητες παραμονής της να είναι μοιρασμένες.
Σίγουρος θα πρέπει να θεωρείται ο Γιώργος Θεοφάνους, στον οποίο μάλιστα δεν αποκλείεται να προταθεί και δεύτερη μουσική εκπομπή. Ο Θέμης Γεωργαντάς λογικά θα συνεχίσει τις εξομολογήσεις του. Ενώ σε διπλό ταμπλό είναι πολύ πιθανό να δούμε του χρόνου και την Αννίτα Πάνια.
Στο Open θα ρίξουν βάρος και στη μυθοπλασία. Και ο Πάνος Κοκκινόπουλος είναι από αυτούς που θέλει να κλείσει το κανάλι. Τις διαπραγματεύσεις λέγεται ότι τις κάνει η Μασούρου. Και ότι βρίσκονται σε πολύ καλό σημείο, με αποτέλεσμα κάποιοι να μιλούν για δεδομένο deal.
Άλλωστε η τελευταία σειρά που έκανε ο σκηνοθέτης ήταν στο Open και ήταν ουσιαστικά η συνέχεια του «Κόκκινου Κύκλου». Με αυτοτελείς ιστορίες που συντάραξαν τα αστυνομικά και δικαστικά χρονικά της χώρας μας. Τώρα λέγεται πως έχει προτείνει κάτι διαφορετικό που όμως και πάλι έχει να κάνει με εγκληματολογία.