Μια αποκαλυπτική μαρτυρία ήρθε στο φως της δημοσιότητας, όσον αφορά την έκφραση της Ρούλας τη βραδιά που η Τζωρτζίνα υπέστη ανακοπή και οι γιατροί προσπαθούσαν να την επαναφέρουν στη ζωή.
Πάτρα: «Σταματήστε την προσπάθεια, δεν έχει κανένα νόημα. Δεν γυρίζει πίσω η Τζωρτζίνα»
Στις 8 Απριλίου 2021 η 33χρονη φέρεται να μεθόδευσε την εισαγωγή της μικρής στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο, εκεί όπου τρεις μέρες αργότερα για λόγους που δεν αντιλήφθηκαν οι γιατροί, η Τζωρτζίνας υπέστη ανακοπή.
Σύμφωνα με τις περιγραφές των γιατρών και την εφημερίδα «Πελοπόννησος», ο αναισθησιολόγος κατάφερε μετά από 55 ολόκληρα λεπτά να την επαναφέρει στη ζωή.
Για εκείνες τις στιγμές σοκάρει μια αποκαλυπτική μαρτυρία στην τοπική εφημερίδα μιας γιατρού της βάρδιας, που αφορά την Ρούλα Πισπιρίγκου, η οποία παρακολουθούσε ατάραχη και ανέκφραστη την προσπάθεια της ανάνηψης:
«Γύρισε η μητέρα προς το μέρος μου, την ώρα που ο συνάδελφος έκανε την υπεράνθρωπη προσπάθειά του κι ενώ είχαν περάσει 15 λεπτά, είπε:
”Πέθανε… Σταματήστε την προσπάθεια, δεν έχει κανένα νόημα. Δεν γυρίζει πίσω η Τζωρτζίνα. Ταλαιπωρήθηκε και είναι καλύτερο να αναπαυθεί”».
Στα επόμενα βήματα της έρευνας δεν αποκλείεται η εκταφή της 9χρονης Τζωρτζίνας, μετά την αποκάλυψη ότι η μητέρα της τοποθέτησε στο φέρετρό της ένα τάμπλετ.
Το οποίο εκτιμάται ότι μπορεί να έχει καταγράψει στοιχεία αναφορικά με την προμήθεια και τη χορήγηση της κεταμίνης.
Απομένει η εισαγγελική εντολή για την εκταφή του παιδιού, ενώ η διαδικασία θα δρομολογηθεί, προκειμένου η διαδικασία να δρομολογηθεί μέσα στις επόμενες μέρες.
«Υπάρχει ανάγκη να διανοιχθεί ο τάφος της Τζωρτζίνας και να πάρουμε από μέσα το τάμπλετ», ανέφερε ο πρόεδρος της Ιατροδικαστικής Εταιρείας Γρηγόρης Λέων στον ΣΚΑΪ και τον Γιώργο Αυτιά.
Ο κ. Λέων εξήγησε ότι το τάμπλετ μπορεί να περιέχει πολύτιμα στοιχεία για τις αρχές. Επεσήμανε, ωστόσο, ότι υπάρχει κι άλλος λόγος να γίνει αυτή η εκταφή.
Όπως είπε, έχει επιβεβαιωθεί η χρήση της κεταμίνης ως αιτία θανάτου, κάνοντας την εκταφή μπορούν να πάρουν τρίχες από τα μαλλιά της για να γίνει ανάλυση και να μάθουν πώς συνέβησαν τα προηγούμενα περιστατικά.