Η Ρώπα ανοίγει πόλεμο με Λάλα!
Η Χρύσα Ρώπα βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Τετ Α Τετ» με τον Τάσο Τρύφωνος την Κυριακή 17/11. Η γνωστή ηθοποιός, σε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη, μίλησε για την προσωπική της […]
Συντάκτης: Newsroom
15 Σεπτεμβρίου 2022 17:19
Παρά τα όσα ακούγονται για την σύζυγό του, Ελπίδα Νίνου, εκείνη βρίσκεται κάθε μέρα στο πλευρό του βράχος.
Η Ελπίδα Νίνου γεννήθηκε στον Πειραιά από Κερκυραίους γονείς και έτσι μεγάλωσε σε ένα περιβάλλον όπου κυριαρχούσαν η μουσική και η αγάπη για τις τέχνες. Άρχισε από πολύ μικρή να ασχολείται με τη ζωγραφική, το σχέδιο και τον χορό. Οι σπουδές της στον χορό ξεκίνησαν παράλληλα με το σχολείο, στη σχολή χορού Ρ. Γιαννιώτη – Α. Κοσκινίδου, όπου σπούδασε, με υποτροφία, κλασικό αλλά και σύγχρονο χορό.
Τελειώνοντας το σχολείο ξεκίνησε προετοιμασία για να δώσει στη Σχολή Καλών Τεχνών, γρήγορα όμως μετάνιωσε, αφού την κέρδισε ο χορός. Αποφάσισε να δώσει στην Κρατική Σχολή Χορού το 1981, και ήταν μία από τους 18 που επέτυχαν σε σύνολο 250 υποψηφίων. Κατά τα χρόνια της σχολής δεν περιορίστηκε στις σπουδές της, αλλά συμμετείχε και σε πολιτιστικούς συλλόγους, όπως η Κινηματογραφική Λέσχη και ο Εξωραϊστικός Πολιτιστικός Σύλλογος Πειραιά.
To 1984 ήταν μέσα στους εννέα που αποφοίτησαν τελικά από την Κρατική Σχολή Χορού και συνέχισε τις σπουδές της συμμετέχοντας σε σεμινάρια σύγχρονου χορού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, πάνω στις τεχνικές Martha Graham, Jose Limon, Character, Contact, jazz, flamengo, κ.ά. Είναι επίσης κάτοχος πτυχίου του συστήματος Orff, όπως και κάθε απόφοιτος της Κρατικής.
Το 1985, αμέσως μετά την αποφοίτησή της από την Κρατική Σχολή Χορού, παρακολούθησε για έναν μήνα σεμινάρια χορού στο Λονδίνο, στη Βασιλική Ακαδημία Χορού. Ξεκίνησε πλέον να ασχολείται επαγγελματικά με τον χορό, αρχικά ως καθηγήτρια, για 15 χρόνια στη σχολή από την οποία και η ίδια ξεκίνησε αλλά και σε άλλες, ενώ συμμετείχε σε διάφορες χορευτικές παραστάσεις στην Αθήνα και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Έχει διδάξει στις δραματικές σχολές Θεατρικό Εργαστήρι του Κώστα Καζάκου και στον Ίασμο του Σταύρου Δελλή. Το 1991 ξεκίνησε η συνεργασία της με τον Φωκά Ευαγγελινό, ως βοηθός του και χορεύτρια στο θέατρο, στις επιθεωρήσεις «Φιέστα κι άστα» (θέατρο Βέμπο) και «Πόθεν αίσχος» (θέατρο Παρκ) και στην τηλεόραση στα τηλεοπτικά σόου «Ciao», «Bravo» και «Bravissimo».
Ο πρόεδρος του ΣΕΗ απάντησε στις ερωτήσεις του Μιχάλη Δημητρακόπουλου προκαλώντας την έκρηξη της Ελπίδας Νίνου.
Μιχ. Δημητρακόπουλος: Σας διαψεύδει η κυρία Νίνου
Σπ. Μπιμπίλας: Και εγώ διαψεύδω την κυρία Νίνου
Ο Σπύρος Μπιμπίλας αποχωρώντας από το ακροατήριο είπε στην Ελπίδα Νίνου: «Ντροπή σου Ελπίδα για τα ψέματα που λες».
«Φίδι, φίδι, ντροπή σου εσένα που λες ότι είσαι 30 χρόνια φίλος τους και λες τέτοια πράγματα».
«Ο Πέτρος και η Ελπίδα μου στάθηκαν σαν αδέλφια, αυτό δεν αλλάζει. Τα όσα αποκαλύφθηκαν μετά με απογοήτευσαν. Οι καταγγελίες ήταν ισχυρότατες. Και μόνο που με πήρε και μου είπε πάρε την τάδε να μη μιλήσει, και μόνο που είχε αγωνία για το πόσες καταγγελίες έρχονταν, λέει πολλά.
Μιχάλης Δημητρακόπουλος: Η πρώτη καταγγέλλουσα περιγράφει στο ΣΕΗ βιασμό;
Σπύρος Μπιμπίλας: Περιγράφει γεγονότα στο πειθαρχικό συμβούλιο. Δε θα αποφασίσω εγώ αν περιγράφει βιασμό ή όχι.
Συνήγορος: Δεν περιγράφει βιασμό;
Μάρτυρας: Δεν θα το κρίνω εγώ.
Συνήγορος: Σε σας δε λέει τίποτα για βιασμό, και πάει στον εισαγγελέα και μιλάει για βιασμό και μετά στην ανακρίτρια και για μια δεύτερη πράξη βιασμού. Αρχικά δεν περιγράφει πράξεις. Μπορείτε να μας δώσετε μια εξήγηση;
Πρόεδρος: Την ρωτήσατε εσείς που την γνωρίζετε γιατί δεν τα είπε και στο ΣΕΗ όσα αργότερα κατέθεσε στον εισαγγελέα;
Μάρτυρας: Μια φορά τη ρώτησα και μου είπε ότι κάθισε και θυμήθηκε και άλλα πράγματα, ότι έστυψε το μυαλό της, είναι λογικό. Λένε στο πειθαρχικό κάποια πράγματα και όταν πάνε στον εισαγγελέα τους ρωτάει και ενδεχομένως να θυμούνται και άλλα. Αυτή είναι η κρίση μου.
Συνήγορος: Είπε ότι τη βοήθησε ένας φίλος της για να θυμηθεί και άλλα. Έχει υποστεί έναν βιασμό και έρχεται και λέει για πρώτη φορά στην ανακρίτρια ότι της το θύμισε ένας φίλος;
Μάρτυρας: Αυτά πρέπει να τα ρωτήσετε στην ίδια. Εγώ έχω γνώση των γεγονότων του πειθαρχικού… Τα πάντα μπορούν να συμβούν στη ζωή και να θυμάσαι και να ξεχνάς.
Συνήγορος: Δηλαδή, έχει υποστεί μια γυναίκα τέτοιο πράγμα και δε το θυμάται; Έχει υποστεί αυτή τη πράξη και πάει μετά στο θέατρο «Ήβη» να εργαστεί με τον άνθρωπο που τον κακοποίησε; Αυτή η συμπεριφορά είναι συνηθισμένη;
Μάρτυρας: Δεν είναι συνηθισμένη, αλλά δυστυχώς στο χώρο του θεάτρου πολλές γυναίκες ηθοποιοί και άντρες δέχονται άσχημα πράγματα αλλά μετά πάνε στο θέατρο. Η συνθήκη του θεάτρου είναι δύσκολη και πολλοί άνθρωποι πάνε σε δουλειές ενώ έχουν υποστεί πράγματα. Εάν η ίδια δεν αισθάνθηκε ότι αυτό δεν είναι βιασμός πήγε μετά να δουλέψει.
Πολιτική Αγωγή: Έχει ξεκαθαρίσει η ίδια εξ’ αρχής ότι αυτή τη πράξη δεν την αξιοποίησε ως βιασμό.
Συνήγορος: Έγινε αυτή η πράξη και μετά από δυο μήνες πήγε να δουλέψει μαζί του;
Μάρτυρας: Δε συνηθίζεται αλλά μπορεί να συμβεί. Ξέρετε τι σήμαινε Φιλιππίδης στο θέατρο;
Συνήγορος: Δηλαδή αυτό του έδινε τη δυνατότητα να κάνει τέτοιες πράξεις όπως αυτές για τις οποίες δικάζεται και μετά η καταγγέλλουσα να τις ξεχνά;
Μάρτυρας: Ναι ήταν μεγάλη ευκαιρία να δουλεύεις με τον Πέτρο.
Συνήγορος: Θα μπορούσε να κάνει αυτές τις πράξεις στο παρασκήνιο στο θέατρο σε βάρος μια γυναίκας;
Μάρτυρας: Ξέροντας τον Πέτρο θα μπορούσε. Εγώ φίλο μου τον αισθάνομαι ακόμη και τώρα, ξέρω όμως το χαρακτήρα του …Κάνω μια έκκληση σε αυτές τις κυρίες που μας έχουν πει διάφορα να τα έρθουν και να τα καταθέσουν και εδώ….
Συνήγορος: Είμαστε στο θέατρο «Ήβη» και η καταγγέλλουσα μιλάει για σεξουαλικές πράξεις με βία. Και μετά πηγαίνει στη πλατεία του θεάτρου και τον παρακολουθεί μέχρι να τελειώσουν οι πρόβες; Είναι λογικό;
Μάρτυρας: Μπορεί να φαίνεται παράξενο αλλά μπορεί να συμβεί.
Συνήγορος: Λέτε συνέχεια ο φίλος μου ο Πέτρος και έχετε πει τόσα πράγματα για το φίλο σας….
Μάρτυρας: Οι φίλοι λένε την αλήθεια ώστε να διορθωθούν οι φίλοι τους…
Συνήγορος: Τι λόγο είχε να στέλνει η καταγγέλλουσα τρία χρόνια μετά στον βιαστή της;
Μάρτυρας: Αν εκείνος της έστελνε μηνύματα εκείνη θα του απαντούσε, αυτή είναι η κρίση μου.