Μια φορά κι έναν καιρό ο John Casablancas, ο ιδρυτής του διάσημου πρακτορείου Elite -από εκεί βγήκαν, μεταξύ άλλων, η Linda Evangelista και Carla Bruni- έλεγε ότι οι τέλειες αναλογίες είναι 90-6-90. Τα… νούμερα, με το πέρασμα των δεκαετιών άλλαξαν και πλέον οι ανορεκτικές πρυτανεύουν στoν «πλανήτη» μόδα. Ο διάσημος οίκος lingeries Victoria’s Secret διαφέρει απ’ την πλειονότητα καθώς τα «αγγελάκια» του, συγκριτικά τουλάχιστον με τις μούσες των υπολοίπων οίκων, είναι πιο πληθωρικά. Και πάντα σφριγηλά. Και για τους άντρες, απολύτως λαχταριστά.
Πόσο αληθινά είναι, όμως; Ο ιθύνων λογαριασμού στο innstagram (celebface) έβαλε στο μικροσκόπιο τις φωτογραφίες από το catwalk και αυτές που δημοσίευσαν τα supermodels στους λογαριασμούς τους στο instagram και ανακάλυψε μικρές και μεγάλες διαφορές. Κάποιες αλλαγές είναι τόσο ανεπαίσθητες που κανείς αναρωτιέται τι προσφέρουν στα μοντέλα. Κάποιες είναι μάλλον ενοχλητικές γιατί δείχνουν τη στρέβλωση της εικόνας που πρεσβεύουν όλα αυτά τα κορίτσια. Παρά τις προσπάθειες να σταματήσει στην εποχή μας η ψεύτικη αυτοκρατορία της τελειότητας, αυτά τα μοντέλα δεν αφήνουν το παραμικρό στην τύχη, σχολιάζει ορθώς η Lifo.
Λίγο τριμάρισμα στη μέση για την Kendall Jenner, μάγουλα και πηγούνι πιο λεία και μικρά για την Bella Hadid, μερικά περισσεύματα στη μέση που εξαφανίζονται τεχνηέντως για τη Shanina Shaik, όπως και η διαφορά στα οπίσθιά της, που ανορθώνονται και στρογγυλεύουν κατά το δοκούν! Βέβαια, υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος: η Stella Maxwell που έκανε το αντίστροφο, πρόσθεσε δηλαδή στους μηρούς τους αντί να αφαιρέσει πάχος, καθώς είναι πιο skinny. Από την άλλη, η Devon Windsor που λέπτυνε την μέση της.., H Duckie Thot που λέπτυνε, με τη σειρά της, τα πόδια της ή η Elsa Hosk, που αφαίρεση τη γράμμωση από το εσωτερικό του μηρού για να μην μοιάζει τόσο… αθλητικός κι ένα τσακ πιο αρσενικός. Αυτά είναι μόνο μερικά παραδείγματα και φυσικά ουδείς δεν ορκίζεται ότι δεν κάνουν το ίδιο με τα super models της VS και πολλοί άντρες και κυρίως γυναίκες, Instagrammers που πλέον αντιμετωπίζουν το instagram ως πηγή -και καθόλου αμελητέα- πηγή εσόδων.