Το φαινόμενο Rihanna συνεχίζει την φρενήρη πορεία του προς την κορυφή: Κάνει οίκο πολυτελείας με τον LVMH

16 Μαΐου 2019 19:00

Βγάζει δεκάδες εκατομμύρια απ’ τα CDs, τα lives, τα είδη που διαφημίζει στο Instagram και απ’ τα εσώρουχα με τη σφραγίδα της που μοσχοπουλάνε. Η Rihanna θυμίζει την κότα με τα χρυσά αβγά. Και τώρα το γυρνάει στα είδη πολυτελείας.

Όχι μόνη της, αλλά παρέα με τον μεγαλύτερο παγκοσμίως οίκο μόδας και ειδών πολυτελείας – τον LVMH. Το νέο brand θα συνδυάζει pret a porter και δερμάτινα είδη υπόδησης και αξεσουάρ, με έδρα το Παρίσι. Και η Rihanna θα είναι η μούσα του.

Σαφώς πρόκειται για μια πανέξυπνη επαγγελματική κίνηση απ’ την πλευρά των ιθυνόντων του LVMH, που έτσι κι αλλιώς συχνά ποντάρουν σε σταρ για να διαφημίσουν τα ρούχα, τα αρώματα και τα λοιπά προϊόντα τους μέσω και υπέροχων διαφημιστικών εκστρατειών. Η Rihanna πουλάει σαν τρελή, λάμπει και κάτι παραπάνω απ’ τη λάμψη της θα μπορούσαν να πάρουν και τα προϊόντα τους.

Τι σημαίνει εμπράκτως LVMH 

Ο όμιλος LVMH, στον οποίο ανήκουν 70 εμπορικά σήματα. Aνάμεσά τους οι οίκοι μόδας Dior, Louis Vuitton, Fendi και Givenchy. «H Ρόμπιν Ριάνα Φέντι και ο LVMH συνεργάζονται για την ίδρυση ενός νέου οίκου μόδας με είδη πολυτελείας», διευκρινίζει σε ανακοίνωση ο όμιλος του Γάλλου επιχειρηματία Μπερνάρ Αρνό. «Το νέο εμπορικό σήμα υλοποιεί το όραμά του για τη μόδα, τόσο σε σχέση με τις δημιουργίες του στο πρε-α-πορτέ, στην υπόδηση και στα αξεσουάρ, όσο και σε σχέση με τις επιλογές του στη διανομή και την επικοινωνία».

Νέα τροπή

Είναι ο πρώτος οίκος μόδας που δημιουργείται από το μηδέν στους κόλπους του LVMH έπειτα απ’ αυτόν του Κριστιάν Ντελακρουά το 1987. Ο οίκος θα διευθύνεται από μια γυναίκα -κάτι που επίσης συμβαίνει για πρώτη φορά στον όμιλο- η οποία θα «του δίνει την καλλιτεχνική έμπνευση».

Γεννημένη στα νησιά Μπαρμπέιντος, η 31 ετών σταρ, ιδιοκτήτρια της πετυχημένης φίρμας αθλητικής ένδυσης Fenty, είναι λάτρης των ντεφιλέ μόδας-κυρίως αυτών του Cristian Dior- και έχει αποδειχτεί μια ανήσυχη και διορατική σχεδιάστρια. Πάντως, αίσθηση προκάλεσε η απουσία της τη Δευτέρα από το Met Gala 2019.

Η Rihanna ντιζάινερ
Εκτός από τα αθλητικά ρούχα Fenty, συνέβαλε στην αύξηση των πωλήσεων της Puma όταν ήταν η διευθύντρια του δημιουργικού τμήματος της εταιρίας. Διαθέτει, όπως έχουμε γράψει σε special tribute πάλι σε εκείνη, δική της σειρά εσωρούχων.

«Ο Μπερνάρ Αρνό μου έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξω χωρίς καλλιτεχνικούς περιορισμούς έναν οίκο μόδας στον χώρο των ειδών πολυτελείας. Δεν μπορούσα να φανταστώ καλύτερο εταίρο τόσο σε σχέση με τη δημιουργικότητα όσο και με την επιχειρηματικότητα. Ανυπομονώ να παρουσιάσω τις δημιουργίες μας», δήλωσε η σταρ.

TIP

Τα καλούδια τους LVMH-Rihanna θα τα λανσάρουν μέσα στον μήνα ή τον Ιούνιο. Πάμε στοίχημα ότι θα γίνουν sold out αστραπιαία;

ΝΤΟΝ.Α.