Μια φωτογραφία χιλιές λέξεις λένε και αυτό επιβεβαιώνεται αν σκεφτούμε τι σάλος προκλήθηκε τις τελευταίες μέρες με τον Σάκη Ρουβά. Συνεργάτης του καλλιτέχνη,τράβηξε μια εικόνα κατά την άφιξή του στο προαύλιο του Ηρωδείου, για την προγραμματισμένη πρόβα της συναυλίας του με την Σόνια Θεοδωρίδου. Δεν υπήρχε όμως καμία ενημέρωση στην Mercedes και αυτό ήταν τελικά η αιτία για τον σάλο που ξέσπασε τις τελευταίες ώρες. Ο τρόπος που επέλεξε να κοινοποιήσει ο τραγουδιστής την εν λόγω φωτογραφία παρέπεμπε απευθείας σε διαφήμιση γι’ αυτό και ξεσηκώθηκαν, δικαίως, αντιδράσεις.
Ο ίδιος, πάντως, στην απάντησή του αναλαμβάνει όλη την ευθύνη της άστοχης κίνησής του και ζητά «συγγνώμη» : « Η συναυλία μου με την Σόνια Θεοδωρίδου στο Ηρώδειο ήταν μια από τις πιο σημαντικές στιγμές της καριέρας μου και είμαι πραγματικά ευγνώμων για την ευκαιρία που μού δόθηκε α τραγουδήσω στον εμβληματικό αυτό χώρο. Λυπάμαι που αυτή η στιγμή μου συνδέθηκε, δυστυχώς, και με μια άστοχη προωθητική ανάρτηση στα social media μου, σχετικά με τη συνεργασία μου με εταιρεία, η οποία ουδεμία γνώση είχε. Αμέσως μόλις αντιληφθήκαμε το σφάλμα, η ανάρτηση κατέβηκε καθώς ο σεβασμός στα μνημεία και την πολιτιστική μας κληρονομιά είναι δεδομένος και αναμφισβήτητος. Ζητώ συγγνώμη για την όποια αναστάτωση προκλήθηκε», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Το παρκάρισμα του Σάκη Ρουβά με το νέο μοντέλο γνωστής μάρκας αυτοκινήτου στον προαύλιο χώρο του Ηρωδείου άναψε «φωτιές». Γιατί εκείνος μπορεί να ήταν «έτοιμος για βόλτα», όπως χαρακτηριστικά έγραφε στην λεζάντα της φωτογραφίας που ανέβηκε στα social media, ντυμένος στα λευκά και χαμογελώντας πλατιά, η είσοδος, ωστόσο, σε αρχαιολογικούς χώρους ειδικά δε όταν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για διαφημιστικούς σκοπούς, προϋποθέτει μία διαδικασία η οποία δεν τηρήθηκε.
Συγκεκριμένα για να γίνει οποιαδήποτε φωτογράφηση, γύρισμα ή άλλη χρήση του συγκεκριμένου χώρου, επιβάλλεται, σε πρώτη φάση, να καταθέσει σχετικό αίτημα στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο το οποίο είναι αρμόδιο για την αδειοδότηση όλων των αρχαιολογικών χώρων της Ακρόπολης δεδομένου πως πρόκειται για Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς. Ακόμη κι αν γίνει θετική γνωμοδότηση, όμως, ορίζονται οι ακριβείς όροι της χρήσης αλλά και το προβλεπόμενο από το νόμο τέλος, η αμοιβή δηλαδή που θα πρέπει να καταβάλει ο χρήστης.
Σύμφωνα με όσα δημοσιοποίησε το απόγευμα, μέσω ανακοίνωσής του, το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού η εταιρεία δεν είχε προβεί σε καμία από τις παραπάνω προβλεπόμενες κινήσεις. Αυτός είναι προφανώς και ο λόγος πως λίγες μόλις ώρες μετά την ανάρτησή τους και αφού είχαν ήδη εκδηλωθεί οι πρώτες αντιδράσεις, οι επίμαχες φωτογραφίες εξαφανίστηκαν από τα social media.
Την υπόθεση θα χειριστεί, από δω και στο εξής, η αρμόδια Εφορεία Αρχαιοτήτων Αθηνών η οποία θα διερευνήσει τα στοιχεία της και αν κριθεί απαραίτητο θα αποσταλεί στον εισαγγελέα.
Να σημειώσουμε εδώ πως από την πλαϊνή πλευρά του Ηρωδείου υπάρχει ένας μικρός δρόμος που οδηγεί στην είσοδό του η οποία, όμως, χρησιμοποιείται, αποκλειστικά, για τις ανάγκες των παραστάσεων που χρησιμοποιεί όπως η μεταφορά σκηνικών, μηχανημάτων κ.α. Σε κάθε περίπτωση πάντως θα έπρεπε να υπάρχει φύλαξη στο συγκεκριμένο σημείο έτσι ώστε να απαγορεύεται η πρόσβαση οχημάτων.