Κώστας Χαρδαβέλλας: Ο Ρεπόρτερ έφυγε
Όταν η τηλεόραση είχε ακόμη έντονες δόσεις ρομαντισμού, την δεκαετία του ’80, θυμάμαι ως παιδί να βλέπω έναν κύριο στην οθόνη που αν και ένιωθα πως με κάποιο τρόπο κοιτούσε […]
Συντάκτης: Newsroom
31 Ιανουαρίου 2023 19:00
Ο Σταύρος φοβάται για την αντίδραση του Παύλου μετά τις αποκαλύψεις. Η Νάντια εγκαθίσταται στο σπίτι του Μαθιού ενώ ο Νικηφόρος με το Μανόλη ξεκινάνε τα θερμοκήπια ψυχραμένοι.
Η Αργυρώ προσπαθεί ν’ αποφύγει τον Αστέρη αλλά είναι πάνω απ’ τις δυνάμεις της. Η Βασιλική καταφεύγει στην Καλλιόπη για βοήθεια, ενώ ο Τόλης πιέζεται από παντού ν’ αποκαλύψει το γράμμα που κρύβει. Η Νάντια προσφέρεται να βοηθήσει το Μαθιό με τον Ευθύμη.
Αν και αρχικά ο Σταύρος παρουσιάστηκε στους τηλεθεατές ως καλοσυνάτος και ήρεμος άνθρωπος, όταν συνειδητοποίησε τι συμβαίνει με τα αισθήματα της Αργυρώς για τον Αστέρη, μεταμορφώθηκε σε έναν νευρικό, εκδικητικό και εμμονικό άντρα.
«Πιστεύω ότι ποτέ δεν υπήρξε ο Σταύρος αγαπητός στο τηλεοπτικό κοινό στην πραγματικότητα. Εγώ όμως απολαμβάνω τους αρνητικούς ρόλους και επειδή είχα το σύνδρομο του καλού παιδιού με ισορροπεί το να παίζω τέτοιους ρόλους. Η ανάγκη να είμαι αρεστός και αγαπητός ίσως να έπαιξε σημαντικό ρόλο γιατί αποφάσισα να γίνω ηθοποιός. Φυσικά κατάλαβα ότι το να είσαι ηθοποιός δεν σημαίνει ότι ο κόσμος θα σε αγαπάει σώνει και ντε. Αυτό που μας δίνει το κοινό δεν είναι σε καμία περίπτωση αγάπη αλλά κάτι εντελώς εφήμερο. Οι ηθοποιοί που επιδιώκουν να γίνουν αποδεκτοί και αγαπητοί μέσα από τη δουλειά τους δυστυχούν».
«Η τηλεόραση σε αυτό το κομμάτι μου έκανε πάρα πολύ καλό. Δηλαδή με βοήθησε να καταλάβω την πραγματική διάσταση των πραγμάτων. Τη μια στιγμή είμαι γαμ… και την άλλη στιγμή καλύτερα να μην υπήρχα. Είναι τόσο ρευστά τα πράγματα με τους ρόλους στην τηλεόραση. Για παράδειγμα, ένα μήνυμα υβριστικό που θα λάβω… βρίζει εμένα. Θέλω να πω ότι με βρίζει και δεν μου λέει κάτι που αφορά τον ρόλο μου. “Τράβα στο χωριό σου βρε παλιομαλ…» μου γράφει. Δεν απαντώ όμως σε αυτά τα μηνύματα. Υπάρχει μια τάση του κόσμου τα τελευταία χρόνια προς κάτι ελληνικό. Νομίζω ότι η ελληνικότητα πουλάει στην τηλεόραση και ο Έλληνας θεατής έχει στραφεί λίγο προς τα πίσω για να κοιτάξει ποιος είναι και από που ήρθε. Στην πραγματικότητα βρισκόμαστε σε μια ταραχή και δεν υπάρχει διαύγεια. Ζούμε μια εποχή πολύ ρευστή».