latest

Σωστή διατροφή και γυμναστική (μετά τα 40) από τη Δωροθέα Μερκούρη 
TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΧΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ... ΚΙΛΑΚΙΑ

«Μετά τα 40 το σώμα σου αλλάζει. Τώρα ξέρω τι να αποφεύγω στο φαγητό και τι άσκηση χρειάζομαι». Αυτά λέει η Δωροθέα Μερκούρη και, μεταξύ μας, δεν έχει κι άδικο. Προσωπικά, το διαπίστωσα το καλοκαίρι, στα mid forties πια. Αν αφήσεις το σώμα σου, έτσι απλά σε αφήνει. Κι ας είχες «φτύσει αίμα» στα γυμναστήρια τα προηγούμενα χρόνια. Τι ρόλο, όμως, παίζει η διατροφή; Ρόλο-καταλύτη, όπως θα σου εξηγήσει και η αγαπημένη Ελληνοϊταλίδα ηθοποιός-μοντέλο.

Πάμε, όμως, πρώτα στο workout. «Η καθημερινή μου άσκηση είναι η γιόγκα. Εδώ και 18 χρόνια. Κάνω μόνη μου, αλλά και ομαδικό μάθημα. Κάθε πρωί ξυπνάω και πηγαίνω στο μάθημά μου. Θα πάω και για ένα γρήγορο περπάτημα ή τρέξιμο. Και όταν είμαι στην Ιταλία, κάνω gyrotonic», τονίζει η Δωροθέα.

Διατροφολόγιο

Όσο για τη διατροφή της; «Δεν τρώω πολύ, αυτό με σώζει. Τώρα πια, μετά τα 40, αποφεύγω τις τυρόπιτες και γενικότερα τις σφολιάτες. Τα τηγανητά είναι στο πρόγραμμα, αλλά αν τα φτιάξω εγώ. Και επειδή είμαι Ιταλίδα, λατρεύω τα ζυμαρικά, αλλά σε μικρές ποσότητες, χωρίς κρέμες και βούτυρα γιατί, ούτως ή άλλως, οι Ιταλοί δεν τα τρώνε έτσι. Η λογική μου είναι να πεινάω… λίγο στο τέλος κάθε γεύματος.»

Και όταν διαπιστώνει ότι έχει πάρει κιλάκια; «Κλείνω το στόμα μου για δύο εβδομάδες, κόβω το ψωμί, τρώω περιορισμένα φρούτα και ακολουθώ συνήθως λίγο πιο πρωτεϊνική διατροφή, δηλαδή σαλάτα-κοτόπουλο. Και το βασικότερο, ασκούμαι περισσότερο. Με φοβίζουν τα παραπανίσια κιλά.»

Όλες μας, αγάπη μου. Όλες μας. Γιατί όσο μεγαλώνουμε, τόσο πιο δύσκολα χάνονται!

NΤΟΝ.Α. 

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

MENOY