Ουγγαρέζος-Χρηστίδου:Οι δηλώσεις που διέλυσαν την φιλία!
Ιδιαίτερα αιχμηρή κατά του Δημήτρη Ουγγαρέζου ήταν η Σίσσυ Χρηστίδου το πρωί της Κυριακής 24 Νοεμβρίου στον αέρα της εκπομπής “Χαμογέλα και πάλι”. Αφορμή για το ξέσπασμα της παρουσιάστριας, στάθηκαν […]
Βανδή: Στη φόρα ο όρος που είχε θέσει στον ΑΝΤ1 για να είναι στο Voice
Πρεμιέρα έκανε ο Αντώνη Ρέμος και η Δέσποινα Βανδή το βράδυ της Παρασκευής στο Nox και αποκάλυψαν σε κοινές δηλώσεις αν θα έκαναν μαζί εκπομπή. «Δεν είναι όλα τα πράγματα […]
Βέφα Αλεξιάδου: Πέθανε σε ηλικία 91 ετών η αγαπημένη μαγείρισσα
Σε ηλικία 91 ετών, έφυγε από τη ζωή η Βέφα Αλεξιάδου. Η αγαπημένη μαγείρισσα, σύμφωνα με πληροφορίες, αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα υγείας και νοσηλευόταν τον τελευταίο καιρό στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης. Η […]
Επικρατεί έντονη γκρίνια για το κόψιμο των επιχορηγήσεων από το ΕΚΟΜΕ, αλλά ίσως προτού γκρινιάξουν όσοι ασχολούνται με την παραγωγή έπρεπε να δουν μήπως η λανθασμένη στροφή που πήρε το τρένο της μυθοπλασίας δεν είναι ευθύνη μόνο της Πολιτείας. σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Αφροδίτης Γραμμέλη.
Οταν ακούς ότι μοιράζεται χρήμα και σπεύδεις να πάρεις χρηματοδότηση με προϊόντα που κανονικά θα έπρεπε να απορριφθούν από την πρώτη καλημέρα, τότε να περιμένεις πως η διόρθωση θα γίνει αναγκαστικά αφού έχει γίνει νωρίτερα και το λάθος. Φυσικά εδώ συναντάται η γνωστή παροιμία «μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά», αλλά δυστυχώς αυτό συμβαίνει όταν χάνεται το μέτρο. Κάπως έτσι νιώσαμε οι εκτός πεδίου όταν μάθαμε ότι η επόμενη σεζόν σχεδόν θα έχει ως σλόγκαν το «απεταξάμην τα σίριαλ», αφού η στρόφιγγα έκλεισε, αλλά μάλλον βιαστήκαμε. Τα κανάλια μαζεύτηκαν και το φαινόμενο των 40 σειρών μάλλον δεν πρόκειται να επαναληφθεί αλλά επιμένουν στη συνήθεια που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια. Κι εδώ που τα λέμε, πρόκειται και για μια συμφέρουσα επιλογή η οποία στα δύσκολα γεμίζει το πρόγραμμα αφού το σίριαλ το προβάλλεις όποτε θες, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα είδη που καίγονται σαν τις φωτογραφίες του Instagram που μετά την προβολή τους μένει απλώς μία βομβίτσα με καμένο φιτίλι.
Λίγες μεν, αλλά κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες θα είναι οι σειρές της επόμενης σεζόν. Κάθε κανάλι και καημός, δηλαδή θα πήξουμε και πάλι στο δράμα και το κλάμα, όμως αχνοφαίνεται κι ένα ενδιαφέρον για την πολυπόθητη κωμωδία. Να υποθέσουμε ότι κάποιοι θα έχουν προσέξει πως η επανάληψη των «Απαράδεκτων» με ατάκες που αφορούν τη δραχμή και πρόσωπα που δεν είναι πλέον εν ζωή καταγράφει άνετα 13%-14%. Οταν η κωμωδία είναι καλή, δεν την ανταγωνίζεται τίποτα. Και ασφαλώς έχει σαφές προβάδισμα στην επανάληψη.
Γι’ αυτό και είναι σημαντικό το γεγονός ότι ξαναμπαίνουν στον χάρτη των ονομάτων που έχουν γράψει ιστορία οι Μιχάλης Ρέππας – Θανάσης Παπαθανασίου και όχι μόνο. Είναι μία από τις ενδιαφέρουσες επιστροφές της επόμενης σεζόν, όπως και αυτή του Μανούσου Μανουσάκη στην ΕΡΤ με μια αστυνομική σειρά. Εξι μέχρι στιγμής ξεχωρίζουν και μακάρι να αυξηθούν στην πορεία.
Στον ΑΝΤ1 έχει ενδιαφέρον το εγχείρημα του «Grand Hotel». Η σειρά θα είναι καθημερινή και πρόκειται για ένα αστυνομικό ερωτικό θρίλερ, γεμάτο αγωνία, ανατροπές, απαγορευμένους έρωτες, ανομολόγητα πάθη και αναπάντεχα εγκλήματα όπου θύματα και θύτες μπερδεύονται σε έναν κυκεώνα μυστικών, ψεμάτων και τραυματικών γεγονότων του παρελθόντος. Τρία χρόνια μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή, το κουβάρι της εξαφάνισης μιας προσφυγοπούλας καμαριέρας από ένα πολυτελές ξενοδοχείο της Κηφισιάς ξετυλίγει την πικρή ιστορία ενός ολόκληρου λαού. Ο αδερφός της, αποφασισμένος να μάθει την αλήθεια για την εξαφάνισή της, εισβάλλει παριστάνοντας τον σερβιτόρο στο ξενοδοχείο και ξεκινάει μια ενδελεχή έρευνα που θα αποδειχθεί απειλητική ακόμη και για τη ζωή του. Το σενάριο υπογράφουν δύο κυρίες, οι Δήμητρα Τσόλκα και Βάσια Καρυτινού, ενώ τη σκηνοθεσία ο Γιάννης Βασιλειάδης. Εκτέλεση παραγωγής: JΚ Productions – Καραγιάννης.
Αντίπαλον δέος στον ALPHA θα είναι «Η Παναγιά τη Φωτιάς», η οποία θα προβάλλεται Δευτέρα με Πέμπτη. Βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο του Σπύρου Πετρουλάκη και στο βιβλίο «Εξομολόγηση» (που προηγείται του βιβλίου «Η Παναγιά της Φωτιάς»). Η σειρά που θα διαδεχθεί τον «Σασμό» θα είναι μια παραγωγή που θα πραγματοποιήσει γυρίσματα στο εξωτερικό αλλά και σε πολλά μέρη της Ελλάδας, με έμφαση στην Ηπειρο.
Πρόκειται για μια ιστορία βασισμένη σε αληθινά γεγονότα, που καλεί τον τηλεθεατή να αποδώσει δικαιοσύνη, να πάρει θέση, να δικαιώσει ή να καταδικάσει πράξεις που σημαδεύουν τις ζωές των ανθρώπων.
Ενα γαϊτανάκι ανθρώπων πληρώνουν το τίμημα των πράξεών τους και είτε αποδέχονται το πεπρωμένο τους είτε βρίσκουν το σθένος να το αλλάξουν.
Στην ΕΡΤ τρία νέα εγχειρήματα ήδη αρχίζουν να συζητιούνται και έχουν ανακοινωθεί επίσημα. Το πρώτο είναι «Το δίχτυ», η νέα κοινωνική-αστυνομική σειρά που εμβαθύνει στα προβλήματα της σύγχρονης κοινωνίας. Σε σκηνοθεσία Μανούσου Μανουσάκη και σενάριο Βαγγέλη Γιαννίση, η σειρά αποτελείται από έξι αυτοτελείς αστυνομικές ιστορίες (διάρκειας 80 λεπτών η καθεμία). Στο επίκεντρο βρίσκεται μια επίλεκτη ομάδα αστυνομικών της Γενικής Ασφάλειας, η οποία αναλαμβάνει την επίλυση σημαντικών και ειδικού ενδιαφέροντος υποθέσεων.
Με καστ γνωστών ηθοποιών όπως η Αννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους, ο Θοδωρής Αθερίδης, ο Ορέστης Τζιόβας, η Φιόνα Γεωργιάδη, ο Σπύρος Μαραγκουδάκης, η Κατερίνα Κρανίδη και η Αναστασία Γαλερού-Βλάσση, η σειρά ακολουθεί τους ήρωες κάθε ιστορίας στις παρυφές του «μαύρου» και του «άσπρου», τους βλέπει να γίνονται έρμαια των παθών τους, όπου και τα θύματα και οι θύτες καλούνται να αντιμετωπίσουν καταστάσεις μεγαλύτερες από το μέγεθός τους. Οι αστυνομικοί εμπλέκονται συναισθηματικά στις υποθέσεις που αναλαμβάνουν, κινδυνεύουν, κρίνουν και κρίνονται, καθώς αντιμετωπίζουν προβλήματα που απασχολούν σήμερα την ελληνική κοινωνία.
Το δεύτερο και πολυαναμενόμενο εγχείρημα της δημόσιας τηλεόρασης είναι μια σειρά με αρχικό τίτλο «Η Μαρία που έγινε Κάλλας», η οποία αρχικά προοριζόταν για τον ΑΝΤ1+, ωστόσο η συμφωνία ναυάγησε και πλέον με τίτλο νέο «Αγνωστη Μαρία», σε παραγωγή της εμπειρότατης Φρόσως Ράλλη, έρχεται στην ΕΡΤ. Η σειρά περιγράφει τα πολύ νεανικά χρόνια της μεγάλης ερμηνεύτριας της όπερας και ήδη συμπληρώνεται το καστ που θα ακολουθήσει τις οδηγίες της Ολγας Μαλέα, η οποία θα είναι η σκηνοθέτις. Μέχρι στιγμής θεωρείται σίγουρη η συμμετοχή της Ελένης Ράντου, η οποία θα υποδυθεί μια δασκάλα της νεαρής Μαρίας Κάλλας στο Ωδείο Αθηνών που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη μετέπειτα εξέλιξή της.
Φυσικά, στην τριάδα των αναμονών δεν θα μπορούσε να μην είναι η Μιρέλλα Παπαοικονόμου, μια σημαντική δημιουργός που έχτισε το χρυσό οικοδόμημα της σύγχρονης δραματικής μυθοπλασίας στο MEGA παλιότερα. Οπως όλα δείχνουν, επιστρέφει μαζί με τον σκηνοθέτη Λάμπη Ζαρουτιάδη τηλεοπτικά μέσω της ΕΡΤ. Το νέο εγχείρημά της, όπως έχει ήδη γίνει γνωστό και προχωράει σύντομα, θα βασίζεται στο μυθιστόρημα «Το απαραίτητο φως» της Ντορίνας Παπαλιού, η οποία θα υπογράφει τη διασκευή του σεναρίου. Η σειρά που θα αποτελείται από σχεδόν δέκα επεισόδια περιστρέφεται γύρω από την αναζήτηση ενός χαμένου πίνακα από μια γυναίκα που επιστρέφει στη χώρα μας μετά τον θάνατο του πατέρα της και το κυνήγι αποκάλυψης μυστικών που θα ρίξουν φως σε θανάτους και άλλα σημαντικά γεγονότα.
Και ερχόμαστε στην κωμωδία, και μάλιστα όχι σε μία οποιαδήποτε κωμωδία. Είκοσι τρία χρόνια μετά την ταινία «Το κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», αφιερωμένη στον ελληνικό κινηματογράφο, έρχεται «Η κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα» μια σάτιρα-φόρο τιμής στις μεγαλύτερες επιτυχίες της σύγχρονης ελληνικής τηλεόρασης μέσα από την κωμική ματιά του διδύμου των επιτυχιών Ρέππα – Παπαθανασίου. «Η παρωδία είναι μια γελοιογραφία του έργου στο οποίο αναφέρεται. Και εμείς, 23 χρόνια μετά, επιστρέφουμε στο “Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο” αλλά παρωδούμε τη σύγχρονη τηλεόραση», λένε οι δημιουργοί.
Ανάμεσα σε δύο χωριά, την Ανω και την Κάτω Παπαριά, εξελίσσεται μια ιστορία αγάπης Ρωμαίου και Ιουλιέτας… Από εκεί και πέρα, τίποτα δεν θα μείνει όρθιο! Αδίστακτοι επιχειρηματίες, διαπλοκή, οικογενειακή αλλοτρίωση, επαγγελματίες δολοφόνοι, εκβιασμοί, απαγωγές και κάθε είδους πιθανή και απίθανη ανατροπή θα συμβεί σε αυτή τη σειρά. Ας είναι καλά το «Τζέλα Δ» και τα φουγάρα του, γιατί μπορεί ο αδέκαστος δικηγόρος Στέφανος Μπάρας να συνταξιοδοτήθηκε εις τας Αθήνας, αλλά η κατάρα της Τζέλας θα παραμείνει εις τους αιώνας.
Το λαϊκό αυτό θέαμα υπογράφουν μουσικά ο Γιώργος Θεοφάνους (σύνθεση) και η Αφροδίτη Μάνου (στίχοι) με 14 πρωτότυπα τραγούδια που θα διανθιστούν με φαντασμαγορικές, δαλιανιδικές χορογραφίες. Πρωταγωνιστούν (με αλφαβητική σειρά): Αλέξανδρος Αντωνόπουλος, Γιάννης Απέργης, Σοφία Βογιατζάκη, Βάσω Γουλιελμάκη, Τζένη Διαγούπη, Τζόυς Ευείδη, Μάνος Ιωάννου, Κώστας Καζάκας, Αννα Κουρή, Καίτη Κωνσταντίνου, Νίκη Λάμη, Μαρία Λεκάκη, Αντώνης Λουδάρος, Ματθίλδη Μαγγίρα, Αντιγόνη Νάκα, Σπύρος Πούλης, Μιχάλης Ρέππας, Χρύσα Ρώπα, Μαριέλλα Σαββίδου κ.ά.