The Bachelor: Ακόμη 2 βραβεία για την ακαταμάχητη γοητεία του The Bachelor!

11 Απριλίου 2022 21:20

Θετική στον κορονοϊό πρώην παίκτρια του «The Βachelor 2»

Για ακόμη μία φορά, οι επαγγελματίες του digital marketing υποκύπτουν στην ακαταμάχητη γοητεία του The Bachelor.

Alpha και Imperius πρόσθεσαν ακόμη 2 βραβεία στη συλλογή τους για το πρωτότυπο περιεχόμενο στα social media του πιο αγαπημένου reality!

To διεθνές dating show που έκανε την πρεμιέρα του στην Ελλάδα στον Alpha, τον Σεπτέμβριο του 2020 και κατάφερε να γεμίσει ροδοπέταλα τα βράδια μας, είναι πλέον από τα πιο πολυβραβευμένα τηλεοπτικά projects στην Ελλάδα, έχοντας συγκεντρώσει συνολικά 7 βραβεία που αφορούν τη διαχείριση και το περιεχόμενο στα social media.

Στα Indie Awards 2022 που διοργανώθηκαν από τo Marketing Week και την Boussias για δεύτερη συνεχή χρονιά, η εταιρεία Imperius κέρδισε 2 βραβεία για την social media παρουσία της εκπομπής “The Bachelor” του Alpha:

– Silver βραβείο στην κατηγορία Most Innovative Use of Digital για την Discord κοινότητα του τηλεοπτικού προγράμματος The Bachelor GR

– Bronze βραβείο στην κατηγορία Branded Content για το πρωτογενές περιεχόμενο και τη συνολική παρουσία του The Bachelor στο Tik Tok https://www.tiktok.com/@thebachelorgr (Το πιο επιτυχημένο Tik Tok account στην Ελλάδα για το 2022 με 276Κ followers και περισσότερα από 16,1M likes)

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που το The Bachelor βραβεύεται στις συγκεκριμένες κατηγορίες.

Στα Indie Awards 2021 το The Bachelor είχε αποσπάσει το Χρυσό και Χάλκινο βραβείο αντίστοιχα.

Οι digital καινοτομίες και οι πρωτοποριακές πρακτικές που σε συνεργασία με τον Alpha εισήγαγε και εφάρμοσε η εταιρία Imperius στα social media, έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στην ανάδειξη του πρώτου Έλληνα «Εργένη» στο πιο δημοφιλές τηλεοπτικό πρόγραμμα της σεζόν.

Τα Indie Awards αφορούν βραβεία με στόχο να αναδείξουν τα κορυφαία ανεξάρτητα Agencies που ξεχωρίζουν σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά.

Η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 7 Απριλίου 2022.