Τι κι αν έχουν περάσει σχεδόν είκοσι χρόνια από την πρώτη προβολή της ταινίας «Μάτια Ερμητικά Κλειστά», στην οποία πρωταγωνιστούσαν η Νικόλ Κίντμαν και ο Τομ Κρουζ, ακόμα και σήμερα εξακολουθεί να συζητιέται για το σέξι περιεχόμενο και την πλοκή της.
Σε συνέντευξή της λοιπόν στο The New York Times Magazine, η βραβευμένη με Οσκαρ, Νικόλ Κίντμαν, μίλησε για τη συνεργασία της με τον σκηνοθέτη της ταινίας Στάνλεϊ Κιούμπρικ, για τις γυμνές σκηνές και βεβαίως, για τον Τομ Κρουζ, με τον οποίον τότε ήταν ακόμη παντρεμένη (χώρισαν δύο χρόνια αργότερα).
Όπως είπε η Νικόλ Κίντμαν, ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ, της επέτρεψε στα «Μάτια Ερμητικά Κλειστά» να έχει τον τελευταίο λόγο για τις γυμνές σκηνές της στο final cut. «Κάναμε μια ωραία συμφωνία που έγινε με συμβόλαιο. Θα μου έδειχνε τις σκηνές με το γυμνό πριν τις βάλει στην ταινία. Έτσι, θα ένιωθα απόλυτα ασφαλής. Δεν είπα όχι σε καμία από αυτές. Ήθελα να σιγουρευτώ ότι δεν θα στέκομαι εκεί γυμνή και όλοι θα γελάνε μαζί μου», υποστήριξε η Νικόλ Κίντμαν.
«Ήμουν προστατευμένη, οπότε άρχισα να εξερευνώ το σενάριο, τον περίπλοκο γάμο και τον τρόπο που ο χαρακτήρας του Τομ φτάνει στις σκηνές ζήλιας», συμπλήρωσε.
Μιλώντας περισσότερο για τα «Μάτια Ερμητικά Κλειστά», η Νικόλ Κίντμαν έκανε αναφορά και στον Τομ Κρουζ, τον σκηνοθέτη και τον γάμο τους: «Μας άρεσε πολύ να δουλεύουμε μαζί του. Είχαμε δύο παιδιά και στην αρχή ζούσαμε σε ένα τρέιλερ, μαγειρεύοντας μακαρόνια επειδή ο Στάνλεϊ ήθελε συχνά να τρώει μαζί μας…» είπε χαρακτηριστικά.
Όσο για τη σχέση της εκείνη τη χρονική περίοδο με τον πρώην σύζυγό της; «Hμασταν ευτυχισμένοι στο γάμο μας τότε. Πηγαίναμε σε αγώνες καρτ μετά το γύρισμα. Νοικιάζαμε ένα μέρος και πηγαίναμε να τρέξουμε με καρτ στις 3 το πρωί. Δεν ξέρω τι άλλο να πω. Ίσως δεν διαθέτω την ικανότητα να κοιτάξω πίσω και να το αναλύσω. Ή δεν θέλω να το κάνω».
Υπενθυμίζουμε πως τα «Μάτια Ερμητικά Κλειστά» είναι η τελευταία ταινία του σκηνοθέτη Στάνλεϊ Κιούμπρικ, καθώς πέθανε τέσσερις μέρες, αφότου παρουσίασε την τελική μορφή της ταινίας στα στούντιο της Warner Bros. Το σενάριο γράφτηκε από τον ίδιο και τον Φρέντερικ Ράφαελ, ωστόσο η έμπνευση του σεναρίου προέρχεται από το μυθιστόρημα Traumnovelle, του Άρτουρ Σνίτσλερ.