Η Ρώπα ανοίγει πόλεμο με Λάλα!
Η Χρύσα Ρώπα βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Τετ Α Τετ» με τον Τάσο Τρύφωνος την Κυριακή 17/11. Η γνωστή ηθοποιός, σε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη, μίλησε για την προσωπική της […]
Συντάκτης: Newsroom
15 Μαρτίου 2024 18:10
Εδώ και λίγες μέρες το “Zari” και η Μαρίνα Σάττι είναι πρώτο θέμα σε όλες τις συζητήσεις και όχι άδικα. Ο ιδιαίτερος ήχος του τραγουδιού, το επαναλαμβανόμενο “Τα τα τα” που έχει ήδη προκαλέσει σάλο αλλά και η αντισυμβατική παρουσία της ταλαντούχας Μαρίνας είναι αρκετά για να τραβήξουν την προσοχή ακόμα και σε ανθρώπους που δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ με τον θεσμό της Eurovision.
Και αν κάθε χρόνο, ίσως από υπέρμετρο ενθουσιασμό, πηγαίνουμε για την πρωτιά, χωρίς φυσικά να την κατακτάμε, φέτος διεκδικούμε την πρώτη θέση με πολύ σοβαρές αξιώσεις για έναν βασικό λόγο: Το τραγούδι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του TikTok.
Ρωτήσαμε την Ελένη Πανιτσίδη, Creative Director του TikTok agency Blue Rocket σχετικά με το “Zari” και μας είπε τα εξής:
“Στο Tiktok υπάρχει το λεγόμενο hook. Το hook είναι τα πρώτα 3-6 δευτερόλεπτα του βίντεο τα οποία έχουν τεράστια σημασία στο πόσο καλά/viral θα πάει το βίντεο. Όσο πιο περίεργο/ενδιαφέρον είναι το hook τόσο πιο πιθανό να τραβήξει τον χρήστη. Ακριβώς το ίδιο κάνει και η Μαρίνα Σάττι στο ζάρι, χρησιμοποιώντας στα πρώτα δευτερόλεπτα πολύ υψηλές νότες ως “hook” για να τραβήξει την περιέργεια/ενδιαφέρον του ακροατή ο οποίος στην αρχή δεν καταλαβαίνει τι ακούει και συνεχίζει να ακούει μέχρι να καταλάβει. Στη συνέχεια η Σάττι χρησιμοποιεί το “ΤΑ ΤΑ ΤΑ” το οποίο επαναλαμβάνεται συνεχώς στο τραγούδι με σκοπό ο ακροατής να “κολλήσει” στο πρώτο άκουσμα και να το ακούει σε επανάληψη. Επίσης δίνει πάτημα στους χρήστες του Tiktok να δημιουργήσουν πολλά “povs””.
“Το video clip, ο τρόπος με τον οποίο έχει ντυθεί επίσης κινούν το ενδιαφέρον, η Σάττι θέλει να “έρθει πιο κοντά σε αυτόν που την ακούει και την βλέπει”, δεν είναι απόμακρη, δεν παρουσιάζεται ως celebrity, με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η πιθανότητα του virality. Ακόμα στο τραγούδι υπάρχει χορευτική διάθεση, χώρος για να δημιουργήσουν μελλοντικά οι χρήστες του Tiktok videos με τον χορό της. Τέλος στο οπτικό κομμάτι έχουν γίνει επίτηδες κάποιες “κιτς” επιλογές οι οποίες έχουν δημιουργήσει διχασμό, προκαλούν πολύ το ενδιαφέρον των χρηστών και πολλές φορές χρησιμοποιούμε και εμείς στο Tiktok για να δημιουργήσουμε έντονη συζήτηση. Το τραγούδι παντρεύεται τέλεια με το Tiktok και θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι 100% perfect match. Η Μαρίνα Σάττι έχει κάθε προοπτική να βρεθεί σε μία πολύ υψηλή θέση αν χρησιμοποιήσει και η ίδια τις τεράστιες δυνατότητες του Tiktok όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως”.