Το top 5 των τροφών για «τόνωση» κορμιού και μυαλού
FOOD FOR THOUGHT

Yπάρχουν κάποιες τροφές ανώτερες απ’ τις άλλες. Ωφελούν σώμα και μυαλό. Οι πέντε βασικότερες είναι οι ακόλουθες και στις αποκαλύπτουμε.

Σαρδέλες Πλούσια σε Ω-3, είναι ιδιαιτέρως ωφέλιμα για την υγεία του εγκεφάλου μας. Βοηθούν να διατηρούμε τα επίπεδα ντοπαμίνης στον εγκέφαλό μας υψηλά, αυξάνοντας την κυκλοφορία του. Και, ναι, είναι ιδανικές γι’ αδυνάτισμα, διαθέτουν, ως γνωστόν, τα λεγόμενα «καλά λιπαρά».
Mήλα Έχουν φαινολικά οξέα και φλαβονοειδή που μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο νευροεκφυλιστικών διαταραχών. Επίσης, είναι καταπληκτικά -το γνωρίζεις- για διατροφή: για σνακ, για πρωινό, για ο,τιδήποτε. Τι λέμε πλέον; Ένα μήλο την ημέρα, και τον… διαιτολόγο κάνει πέρα.
Κουρκουμάς Είναι αδιανόητο να συλλάβεις την πληθώρα των αντιφλεγμονωδών και αντιοξειδωτικών συστατικών του. Περιέχει δε και κουρκουμίνη, ένα βιοδραστικό συστατικό που παρουσιάζει περισσότερες από 150 πιθανές θεραπευτικές ιδιότητες. Έρευνες μάλιστα δείχνουν ότι η αρωματική τουρμερόνη, ένωση που επίσης περιέχει, μπορεί ν’ αυξήσει την ανάπτυξη νευρικών βλαστοκυττάρων στον εγκέφαλο έως 80%. Τέλος, το ότι συγκαταλέγεται στα top αντιοξειδωτικά, τον κάνει ιδανικό για διατροφή και για να χάσεις κιλά.
Κακάο Πεντανόστιμο, υπέροχο, πέρα από την γεύση του, το αγαπημένο μικρών και μεγάλων (παιδιών) περιέχει αντιοξειδωτικά που βελτιώνουν τη λειτουργία του εγκεφάλου. Και του κορμιού – είμαι βέβαιη πως δεν το διαβάζεις πρώτη φορά. Η επανάληψη, όμως, είναι «μήτηρ πάσης μαθήσεως» (να θυμόμαστε πού και πού τους αρχαίους ημών προγόνους…).
Στρείδια Περιέχουν ψευδάργυρο και σίδηρο, που αποδεδειγμένα μπορούν να επηρεάσουν τη μνήμη μας και να μας βοηθήσουν να συγκεντρωθούμε. Όπως δε, όλα τα θαλασσινά, είναι άψογα όταν αποσκοπείς σε απώλεια βάρους.
Tags: ,

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *