latest

Μετά τις ατασθαλίες… τι; Οι top 5 τροφές για ν’ αντισταθμίσεις τις διατροφικές κραιπάλες

Έφαγες πολύ; Έκανες γαστριμαργικές κραιπάλες; Χαλάλι. Τουλάχιστον, στη συνέχεια απόλαυσε τροφές που αβαντάρουν τον οργανισμό, μειώνοντας την κατακράτηση λίπους! Ιδού οι top 5: 
 
Bρώμη και άπαχο γάλα Ένα μπολ μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης η οποία «χτυπάει» κόκκινο ύστερα από ένα λουκούλλειο γεύμα. Οι φυτικές ίνες της βρώμης μπορούν να βοηθήσουν να αποβάλουμε το λίπος, αντί να το «αποθηκεύσουμε»
 
Μπανάνα Το υπερβολικό φαγητό, συχνά συνοδεύεται από υπερβολική πρόσληψη αλατιού η οποία μπορεί να προκαλέσει κατακράτηση υγρών αλλά και αύξηση της αρτηριακής πίεσης. Το κάλιο της μπανάνας μπορεί να εξισορροπήσει την κατάσταση, μειώνοντας τις επιπτώσεις του αλατιού στον οργανισμό.
Σολομός Μπορεί να φαίνεται περίεργο, αφού ο σολομός ανήκει στα λεγόμενα «παχιά» ψάρια, αλλά τα ω3-λιπαρά που περιέχει μπορούν να βοηθήσουν στην εξισορρόπηση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα. Η γλυκόζη «εκτοξεύεται» ύστερα από ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες και ζάχαρη και μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα.
Αυγό Tο αυγό είναι πλούσιο σε υψηλής διατροφικής αξίας πρωτεΐνη ενώ περιέχει βιταμίνες B12 και D, ριβοφλαβίνη και άλλα θρεπτικά στοιχεία. Όλα αυτά τα θρεπτικά συστατικά, βοηθούν το πεπτικό σύστημα και τον οργανισμό γενικότερα να «συνέλθει» μετά από μια διατροφική κραιπάλη. Αν ό,τι φάγατε είχε πολλά λιπαρά, μπορεί να παραλείψετε τον κρόκο και να φάτε μόνο το ασπράδι.
Γιαούρτι Τα προβιοτικά του μπορούν να ανακουφίσουν τις στομαχικές διαταραχές μετά από την υπερβολική κατανάλωση φαγητού. Προτιμήστε γιαούρτι εμπλουτισμένο με έξτρα προβιοτικά, για να απαλλαγείτε ευκολότερα από τα δυσάρεστα συμπτώματα που προκαλούν οι διατροφικές κραιπάλες.
Tags:

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *