Κουρής-Τοπαλίδου:Στα δικαστήρια για το διαζύγιο
Κόντρα στα δημοσιεύματα που ήθελαν να βάζουν στην σχέση τους νέα θεμέλια και να “παγώνουν” το διαζύγιο, εμείς μαθαίνουμε δυστυχώς ακριβώς το αντίθετο για τον ηθοποιό Νίκο Κουρή και την […]
3 Μαΐου 2022 10:00
Τσιμτσιλή εναντίον Ράλλη: «Όταν είσαι τόσο επιλεκτικός και τόσο δύσκολος δεν πρέπει να πεις ναι σε αυτό το concept»
Η Σταματίνα Τσιμτσιλή αναφέρθηκε στο κόψιμο της εκπομπής της Νικολέτας Ράλλη αλλά και στις δημόσιες αναρτήσεις της παρουσιάστριας σχετικά με το υπερβολικό τηλεμάρκετινγκ αλλά και τις επιλογές της παρουσιάστριας
Η Νικολέττα Ράλλη είχε γράψει στο προσωπικό της λογαριασμό στο instagram σχετικά με μία ερώτηση που της είχε κάνει ένας από τους followers εάν τελικά το πολύ τηλεμάρκετινγκ κατέστρεψε την εκπομπή της και την οδήγησε στο κόψιμο.
«Είναι κάτι που το γνώριζα από πριν. Αν με ρώταγες τώρα, δε θα το ξαναέκανα. Ίσως για λίγα προϊόντα επιλεκτικά και για πολύ λιγότερο χρόνο. Σέβομαι το τελεμάρκιτινγκ και τον κόσμο που το έχει ανάγκη για να αγοράζει πράγματα (πιστέψτε με υπάρχουν πολλοί!), όχι όμως να μου «χαλάει» την ροή της εκπομπής και την τόση ποιοτική και μεγάλη προσπάθεια που κάναμε όλα τα παιδιά».
«Μάλλον η Νικολέττα Ράλλη ενώ λέει ότι δεν καίγεται να ξαναγυρίσει, ήθελε να γυρίσει… Γιατί αλλιώς δεν εξηγείται πώς αποδέχτηκε ένα concept που ξέρεις ότι έχει θέματα. Δηλαδή όσο κι αν θέλεις να κάνεις ποιοτική και καλή ροή, όταν έχεις τόσο τηλεμάρκετινγκ και τόσα εμπορικά, δεν είναι εύκολο…
Όταν είσαι τόσο επιλεκτικός και τόσο δύσκολος ε δεν πρέπει να πεις ναι σε αυτό το concept. Βρε Νικολέττα εσύ που είσαι τόσο έξυπνο κορίτσι, ήξερες ότι αυτό το concept έχει θέματα από παντού. Είναι μια χορηγική εκπομπή που γίνεται για να πουληθούν τα προϊόντα του κ. Βρυώνη. Το ξέρει όλη η πιάτσα αυτό.
Άμα θέλεις να είσαι τόσο επιλεκτικός και να κάνεις μια δουλειά που έχει περιθώριο να πετύχει, πρέπει να διαλέξεις και το ανάλογο concept. Αυτό είναι που σκέφτομαι…»