«Η μητέρα μου έραβε τα τζιν μου, γιατί νόμιζε ότι είχαν σκιστεί. Ακόμα και τώρα αν με δει με σκισμένο τζιν, εκεί μπορεί να της πάει το μυαλό».
«Το ντύσιμό μου μου είχε ανοίξει πολλές πόρτες, γιατί πάντα κέρδιζα τις εντυπώσεις. Είχα τρέλα. Ήμουν 8 χρονών και μάζευα χαρτζιλίκι για να πάρω ρούχα. Είχα γεννηθεί για να δουλέψω στη μόδα και ήμουν ο πρώτος άνδρας στυλίστας στην Ελλάδα».
Τέλος, αναφέρθηκε στην απόπειρα που έκανε και παραλίγο να του στερήσει πραγματικά τη ζωή. «Η τελευταία απόπειρα έγινε, όταν με συνέλαβαν και μεταφέρθηκα στα δικαστήρια κι ήταν η πιο σοβαρή. Οι υπόλοιπες ήταν για να τραβήξω την προσοχή. Ο εισαγγελέας είχε έρθει στον Ευαγγελισμό και μου ζήτησε συγγνώμη. Η μητέρα μου κοιμόταν στο πάτωμα δίπλα μου, όταν ήμουν στο κρεβάτι και χτυπιόμουν για να απεξαρτηθώ. Δεν με πίστευε καθόλου και τώρα, μετά από 30 χρόνια, με πίστεψε».
Βασίλης Ζούλιας: Η σκοτεινή περίοδος της νιότης, η «Emily» και η δουλειά με τον Μπίλι Μπο
Ο Βασίλης Ζούλιας πάλεψε στο παρελθόν με τα πάθη και τους προσωπικούς του δαίμονες, καθώς μέχρι τα 29 του χρόνια έκανε χρήση ναρκωτικών.
Ο εκ των κορυφαίων Ελλήνων σχεδιαστών, Βασίλης Ζούλιας είχε βιώσει μία εξαιρετικά δύσκολη περίοδο όταν ήταν νέος αφού είχε μπλέξει με ναρκωτικά. Κατάφερε, πάντως, να βγει από το αδιέξοδο στο οποίο είχε περιέλθει.
«Έκανα χρήση ναρκωτικών μέχρι τα 29 μου. Όλοι είχαν καταλάβει τι έκανα, η μητέρα μου ήταν απελπισμένη… Όταν όμως έπιασα πάτο, πήγα σε ομάδα να βοηθηθώ. O μόνος λόγος για τον οποίο μιλάω ανά καιρούς για το θέμα των ναρκωτικών είναι για να πω πως γίνεται να ξεφύγεις αν το θες. Κάποιος που κάνει χρήση ναρκωτικών είναι ζωντανός νεκρός», δήλωσε χαρακτηριστικά σε συνέντευξη στην ιστοσελίδα «Newsbeast».
O Zούλιας διατηρεί το ατελιέ του στο κέντρο της Αθήνας, στο σπίτι όπου έζησε προπολεμικά η Μελίνα Μερκούρη όταν είχε παντρευτεί τον Παναγή Χαροκόπο. «Είναι μια συνεχής έμπνευση», τόνισε για την αείμνηστη ηθοποιό και πολιτικό.
Ο σχεδιαστής έμαθε πολλά για τη μόδα δίπλα στον Μπίλι Μπο.
Τον χαρακτήρισε ως τον πρώτο μεγάλο «σταθμό» στην καριέρας του. Συγκεκριμένα, δούλεψε στο ατελιέ του. «Εργαζόμουν και στο κατάστημά του σαν πωλητής. Ήρθα πολύ κοντά με τον κόσμο της μόδας εκείνης της εποχής. Ο Μπίλι Μπο έκανε τεράστια shows με τοπ μόντελ από το εξωτερικό», θυμήθηκε ο Ζούλιας.
Παράλληλα, ανέφερε ότι τον βοήθησε και η παρουσία του στο περιοδικό «Γυναίκα». Είπε χαρακτηριστικά για εκείνη τη δουλειά καθώς και για τα επόμενα βήματά του: «Ένας άλλος ‘σταθμός’ ήταν όταν μου ζήτησε η Λάουρα ντε Νίγκρις να γίνω στιλίστας στο περιοδικό ‘Γυναίκα’. Ήμουν ο πρώτος άνδρας στην Ελλάδα στιλίστας καθώς μιλάμε για τις αρχές της δεκαετίας του ’80.
Επόμενος ‘σταθμός’ ήταν όταν αποφάσισα να αφήσω την καριέρα του στιλίστα πίσω και να σχεδιάσω παπούτσια και τσάντες το 2002. Φέτος κλείνω είκοσι χρόνια στο επιχειρείν αυτό.
Στη συνέχεια αποφάσισα να ‘ντύσω’ τα παπούτσια μου με ρούχα που θα έφτιαχνα εγώ με αφορμή το Fashion Week που είχε τότε αρχίσει στην Ελλάδα και έτσι ήρθε στη ζωή μου το να κάνω ρούχα».
Δημιουργίες του Ζούλια επιλέχθηκαν για τη σειρά «Emily in Paris».
Μάλιστα, τα σχόλια από τα διεθνή ΜΜΕ ήταν εγκωμιαστικά. «Ήταν μία στιγμή μεγάλης χαράς και ικανοποίησης γιατί αυτή είναι σειρά με παγκόσμια απήχηση. Η στιλίστριά της, η Πατρίσια Φιλντ είναι η κορυφαία στιλίστρια όλων των εποχών, υπήρξε και η στιλίστρια του ‘Sex and the City’», είπε σχετικά ο Ζούλιας.
Και πρόσθεσε: «Τα ρούχα μου άρεσαν πολύ. Επιλέχθηκαν τριάντα στην αρχή αλλά θα ήταν σκανδαλώδες να φορεθούν περισσότερα από τα πέντε που φορέθηκαν. Όλα όσα επιλέχθηκαν, άρεσαν και στον παραγωγό της σειράς Ντάρεν Σταρ όπως μου είπε η Πατρίσια όπως και στην πρωταγωνίστρια Λίλι Κόλινς. Αυτό δείχνει ότι ο κόσμος έχει ‘ανοίξει’.
Δεν είμαστε πια σε κλειστό κύκλο εδώ στην Ελλάδα. Υπάρχουν μαζί με εμένα πολλοί άλλοι άξιοι δημιουργοί που εάν βρίσκονταν στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή θα είχαν και αυτοί την ανάλογη επιτυχία».
Υπάρχουν, πάντως, και άλλα ρούχα του που προκάλεσαν αίσθηση.
Ξεχωρίζει τη δημιουργία του για την Άλισον Μπρι στη βραδιά του MeToo στα Golden Globes του 2018.
«Την ξεχωρίζω για πολλούς λόγους αλλά κυρίως γιατί δείχνει την αξιοκρατία της Αμερικής. Ήμουν ένας άγνωστος μεταξύ πολύ γνωστών brands που συναγωνίστηκαν εκείνο το βράδυ γιατί ήταν μία ‘θάλασσα’ από γυναίκες που έπρεπε να εμφανιστούν με μαύρο ρούχα λόγω του MeToo.
Η δική μου δημιουργία ξεχώρισε ανάμεσα στις πέντε καλύτερες της βραδιάς. Βγήκε πρώτη σε κάποιες λίστες και ήταν σχεδόν μέσα σε όλες τις Best Dressed Lists. Ήταν πάρα πολύ σημαντική στιγμή για εμένα χωρίς να έχω πληρώσει PR. Χωρίς να έχω κάνει απολύτως τίποτα, καθαρά αξιοκρατικά με την αξία αυτού του ρούχου που τελικά είχε τεράστια δυναμική.
Το φόρεμα με το παντελόνι είχε δύο στοιχεία, το θηλυκό και το ανδρικό. Αυτό ήταν η επιτυχία του νομίζω και που το έκανε να ξεχωρίσει.
Θα έλεγα όμως πως ξεχωρίζω και την εμφάνιση της Γκουέν Στέφανι στον τελικό του ‘The Voice’. Φόρεσε ένα φόρεμά μου από παγέτα», ανέφερε ο σχεδιαστής.
Κληθείς να σχολιάσει την εμφάνιση της Μαρέβα Μητσοτάκη στον Λευκό Οίκο κατά την επίσκεψη του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, είπε: «Όπως έχω πει πολλές φορές, η Μαρέβα Μητσοτάκη είναι ο εαυτός της. Δεν μπαίνει σε ρόλους. Ήταν πολύ σωστή η εμφάνισή της στον Λευκό Οίκο σύμφωνα με το Cool Chic στιλ που έχει. Για εμένα το στιλ της δεν είναι και καθόλου επιτηδευμένο» εξηγεί.
Τέλος, έστειλε το δικό του μήνυμα στις Ελληνίδες, δίνοντας συμβουλές για τις εμφανίσεις τους.
«Οι Ελληνίδες έχουν όλο και περισσότερο στιλ τα τελευταία χρόνια σε σχέση με τις υπόλοιπες Ευρωπαίες. Η αφαίρεση στοιχείων από την εμφάνισή τους θα φέρει περαιτέρω αναβάθμιση του στιλ τους. Λιγότερο make up, λιγότερα αξεσουάρ και έμφαση στο προσωπικό στιλ τους.
Να μην κοπιάρουν τις influencers, να μην κοιτάνε τι έχουν τα περιοδικά αλλά τι τους πηγαίνει και τι είναι πιο κοντά στην προσωπικότητά τους και στην υπόστασή τους.
Δεν είναι ανάγκη οι γυναίκες να είναι όλες ίδιες. Δηλαδή με τα ίδια μαλλιά, τα ίδια χτενίσματα, το ίδιο make up, τα ίδια χείλη. Πραγματικά δεν χρειάζεται», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ζούλιας.