Βόμβα με την “Μάγισσα”:Γιατί κόβεται το μόνο σήριαλ που κόντραρε τον “Σασμό”

Συντάκτης: Newsroom

29 Νοεμβρίου 2023 09:34

Σαν κάτι να μην πηγαίνει καλά.

Λένε πως ό,τι αρχίζει ωραία τελειώνει με πόνο, κάτι που ταιριάζει γάντι στην περίπτωση της «Μάγισσας». Μία σειρά που παρουσιάστηκε ως το πιο δυνατό χαρτί του ΑΝΤ1 τη φετινή σεζόν, μία προσεγμένη παραγωγή που φάνηκε να κερδίζει το τηλεοπτικό κοινό, «χτυπώντας» την παντοκρατορία του «Σασμού» εδώ και τρεις σεζόν στη ζώνη προβολής του, ωστόσο αναμένεται να μην συνεχιστεί την επόμενη σεζόν με τους σεναριογράφους Πέτρο Καλκόβαλη και Μελίνα Τσαμπάνη να παραδίδουν εσχάτως τα τελευταία τους σενάρια.

Τα γυρίσματα θα ολοκληρωθούν μαζί με την… γιορτινή περίοδο, ενώ τα τελευταία επεισόδια θα προβληθούν λίγο μετά το Πάσχα. Το παράδοξο είναι ότι από το αισθητικό αποτέλεσμα δεν υπήρξε κάποιο παράπονο, ούτε από τη σκηνοθετική ματιά του Λευτέρη Χαρίτου, με το έμπειρο καστ των ηθοποιών να κερδίζει το χειροκρότημα. Κάπως έτσι πολλοί τηλεθεατές έμειναν με την απορία: Γιατί όχι και δεύτερη σεζόν; Η απάντηση είναι σύνθετη, και βρίσκεται κυρίως στο κόστος της σειράς, σε συνδυασμό με τις αποδόσεις της στους πίνακες τηλεθέασης.

Οι προσδοκίες για την «Μάγισσα» κόντρα στην πραγματικότητα

 

Μάγισσα γυρίσματα

 

Το ταξίδι στη Μάνη, όπου πραγματοποιήθηκε μεγάλο μέρος των γυρισμάτων, και οι περιγραφές των υπεύθυνων, σε συνδυασμό με τα πρωτοφανή ειδικά εφέ που βρίσκονταν ακόμα στα σκαριά (θυμίζουμε μόνο ότι για χάρη της «Μάγισσας» στήθηκε και… γκρεμίστηκε ολόκληρος πύργος στο κτήμα Νάσιουτζικ), σε προετοίμαζαν για μεγάλα πράγματα. Ορισμένα μάλιστα τα είδαμε και στη μικρή οθόνη.

Το θέμα ήταν πως από την πρώτη στιγμή υπήρχαν υψηλές προσδοκίες για την συγκεκριμένη σειρά, και όχι άδικα. Για τα 12 εκατομμύρια ευρώ που επένδυσε το κανάλι στην παραγωγή της JK Productions, ακόμα και πρόσφατες επιδόσεις της τάξης του 20% φάνταζαν λίγες, ενώ ασφαλείς πληροφορίες  αναφέρουν ότι η αρχική ρήτρα ήταν για 25% στα χορηγικά πακέτα που είχαν συμφωνηθεί και δεν τηρήθηκαν.

Αποτέλεσμα, πέρα από την γενικότερη απογοήτευση, ήταν να χαθούν ορισμένες διαφημιστικές καμπάνιες, ένα πλήγμα που δεν συγχωρείται στη φετινή ανταγωνιστική και δύσκολη τηλεοπτική σεζόν. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που προσωποποιούν στη συγκεκριμένη σειρά και τον λόγο της αποχώρησης του Τζώρτζη Ποφάντη πριν από έναν μήνα . Ο πρώην Chief Content Officer του καναλιού είχε εκφράσει επανειλημμένα την πίστη του στη συγκεκριμένη σειρά, που δεν απέδωσε τα αναμενόμενα και αυτή ήταν μάλλον η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.