Σε χείμαρρο αποκαλύψεων εξελίχθηκαν όσα είπε ο πασίγνωστος ηθοποιός για τον αξέχαστο Χάρρυ Κλυνν, με τον οποίο συνεργάστηκαν για περισσότερες από τέσσερις σεζόν. Ένα χρόνο ακριβώς μετά τον θάνατό του, που άφησε δυσαναπλήρωτο κενό στην ελληνική σκηνή.
«Μετά το θάνατο του γιου του, Νίκου, μιλούσε ο ίδιος με τον θάνατο… Όταν πέθανε ο γιος του, έφαγε μια γερή μπουνιά στο στήθος, που τον γονάτισε και τον έστειλε κοντά του».
Οι παραστάσεις του ιδιόρρυθμου Χάρρυ
«Ο Χάρρυ ως χαρακτήρας ήταν ιδιόρρυθμος, δύσκολος και στη δουλειά του τελειομανής. Αν και η κωμωδία πολλές φορές προϋποθέτει αυθορμητισμούς, ο Χάρρυ δεν ήταν από αυτούς που επέτρεπαν να γίνει κάτι παραπέρα από όσα προσδίδουν ένα τέλειο αποτέλεσμα. Δεν μπορούσε να ανεβάσει παράσταση χωρίς να είναι για όλα σίγουρος ότι θα βγει το αποτέλεσμα που θα ήθελε ο θεατής να χειροκροτήσει. Αν δεν ήταν απολύτως έτοιμος, δεν ανέβαζε παράσταση» , λέει ο στενός φίλος του Χάρρυ Κλυνν.
«Για εμένα ο Χάρρυ ήταν τεράστιος καλλιτέχνης και πολύ σύνθετος. Έπαιζε, σκηνοθετούσε, ζωγράφιζε, τραγουδούσε. Η εμπειρία όλων εμάς που συνεργαστήκαμε μαζί του ήταν πολύ σπουδαία. Εξέλιξε την κωμωδία σε ένα πολυδιάστατο επίπεδο, που ξέφυγε από το κλασικό της επίπεδο» αναφέρει ο Τάσος Παλαντζίδης. Καταλήγει, δε:
«Χειριζόμουν κατάλληλα τον τρόπο που άκουγε τις απόψεις μου και τις έκανε αποδεκτές, πολλές φορές. Είχε έναν εγωισμό που λίγοι τον ήξεραν και ακόμα λιγότεροι μπορούσαν να αποτρέψουν τη σύγκρουση μαζί του».