Τα κοντέρ της ΕΡΤ έσπασε η πρεμιέρα της νέας σειράς «Ζακέτα να πάρεις» το Σαββατοκύριακο, σημειώνοντας πρωτόγνωρα ποσοστά για τη δημόσια τηλεόραση που έφτασαν το 13,9% και κατέταξαν την ΕΡΤ1 στη δεύτερη θέση της τηλεθέασης στη ζώνη 20:00-21:00.
Η Ελένη Ράντου, η Δάφνη Λαμπρόγιαννη και η Φωτεινή Μπαξεβάνη και οι ταλαντούχοι τηλεοπτικοί γιοι τους έκλεψαν ήδη από το Σάββατο την παράσταση και κέρδισαν από την πρεμιέρα το τηλεοπτικό κοινό δικαιώνοντας την επιλογή της Διεύθυνσης Προγράμματος της ΕΡΤ να επενδύσει σε άλλη μια σειρά μυθοπλασίας.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Νielsen την πρεμιέρα του «Ζακέτα να πάρεις» παρακολούθησαν 601.971 τηλεθεατές (13,9%), με τη σειρά να έχει μάλιστα ανάλογη επιτυχία και στο λεγόμενο δυναμικό κοινό (18-54) καταγράφοντας τηλεθέαση 13,2%.
Μάλιστα, η σειρά κατέγραψε ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία στις μικρότερες ηλικίες, καθώς στην κατηγορία 18-34 η τηλεθέαση στο ανδρικό έφτασε στο 17% και στο γυναικείο το 16,1%. Είναι, δε, αξιοσημείωτο ότι διψήφια νούμερα (11,5%) κατέγραψε η ΕΡΤ1 και στο δεύτερο επεισόδιο, στοιχείο που δείχνει ότι μιλάμε για μια επιτυχία της ΕΡΤ, που ήρθε για να μείνει.
Πέρα από τα νούμερα τηλεθέασης, όμως, ενθουσιώδους υποδοχή έτυχε η σειρά και στα Social Media. Ηδη, από τα πρώτα λεπτά προβολής της, η «Ζακέτα» βρέθηκε στην πρώτη θέση του trending topic στο Twitter (#ΖaketaNaPareis), ενώ στη θέση #4 βρέθηκε η Δάφνη #Λαμπρογιάννη και στη θέση #6 η Ελένη #Ράντου, δύο από τις βασικές πρωταγωνίστριες της σειράς μαζί με τη Φωτεινή Μπαξεβάνη.
Η ίδια εικόνα, μάλιστα, επαναλήφθηκε και την Κυριακή με τους χρήστες των social media να σχολιάζουν live κάθε αστεία ατάκα της σειράς και να πλέκουν το εγκώμιο της ΕΡΤ που την επέλεξε.